MuscleMeat

ester dbol inject?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

dennis999

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Waardering
12
zoals velen hier zijn mijn gedachte immer gevuld met de 'volgende kuur'. iedere dag komen er nieuwe gedachten op tijdens de vele brainstorm sessies.

zo zou ik graag dbol inject willen toevoegen aan mijn kuur als kickstart.
maar nu komt de vraag: zit er aan dbol inject uberhaupt een ester? het is geen suspens. geen act. geen prop. wat dan?

verder moet ik dan ed zetten, prima maar zorgt de dbol niet voor een mindere werking vd andere depots, zoals bv winny depot tezamen met bv. test enath. de depot werking gedeeltelijk ontkracht?
ed zetten wil ik wel enige weken doen maar, iedere dag meerdere keren zetten :eek: , da's eng :(

graag jullie visie

mvg dennis

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
Waardering
0
hey kerel, volgens mij hangt er geen ester aan hoor en is het gewoon suspensie. maar ik vind het een interessante vraag en ik ben benieuwd wat hier het antwoord op is.

depot werking zal niet ontkracht worden want als je bijv. winstrol zet (hele korte halfwaarde tijd, ook geen ester) dan ontkracht dat de depot werking van bv test ook niet.

dennis999

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Waardering
12
Latin spirit zei:
depot werking zal niet ontkracht worden want als je bijv. winstrol zet (hele korte halfwaarde tijd, ook geen ester) dan ontkracht dat de depot werking van bv test ook niet.

hmm, denk daar anders over.
als je tegelijk winny en olie zet dan komen die bellen met elkaar in aanraking waardoor, althans dat denk ik, er een gedeelte vd depotwerking niet volledig tot zijn recht komt

dennis999

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Waardering
12
dbco1? een visie hierover?

dennis999

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Waardering
12
in bedoel over de ester van dbol?

Chemical

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 okt 2003
Waardering
21
de werkingsduur van een middel is voor het middel zelf bepalen niet de oplossing waar he in verwerkt is. Wistrol depot heeft een werkingsduur van een x aantal uur en of je het nu engt met bv test enanthate blijft deze werkingsduur hetzelfde.

D-bol ject heeft een korte werkingsduur en moet dus dagelijk genomen worden wel kun je he beste een inject van bv 25mg zetten dan dat je 5 keer per dag een 5mg inject zet.

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Waardering
163
Lengte
1m83
Massa
84kg