AndroidHealthClinic

ester dbol inject? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis999

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
4.195
Waardering
16
zoals velen hier zijn mijn gedachte immer gevuld met de 'volgende kuur'. iedere dag komen er nieuwe gedachten op tijdens de vele brainstorm sessies.

zo zou ik graag dbol inject willen toevoegen aan mijn kuur als kickstart.
maar nu komt de vraag: zit er aan dbol inject uberhaupt een ester? het is geen suspens. geen act. geen prop. wat dan?

verder moet ik dan ed zetten, prima maar zorgt de dbol niet voor een mindere werking vd andere depots, zoals bv winny depot tezamen met bv. test enath. de depot werking gedeeltelijk ontkracht?
ed zetten wil ik wel enige weken doen maar, iedere dag meerdere keren zetten :eek: , da's eng :(

graag jullie visie

mvg dennis
 
hey kerel, volgens mij hangt er geen ester aan hoor en is het gewoon suspensie. maar ik vind het een interessante vraag en ik ben benieuwd wat hier het antwoord op is.

depot werking zal niet ontkracht worden want als je bijv. winstrol zet (hele korte halfwaarde tijd, ook geen ester) dan ontkracht dat de depot werking van bv test ook niet.
 
Latin spirit zei:
depot werking zal niet ontkracht worden want als je bijv. winstrol zet (hele korte halfwaarde tijd, ook geen ester) dan ontkracht dat de depot werking van bv test ook niet.

hmm, denk daar anders over.
als je tegelijk winny en olie zet dan komen die bellen met elkaar in aanraking waardoor, althans dat denk ik, er een gedeelte vd depotwerking niet volledig tot zijn recht komt
 
dbco1? een visie hierover?
 
in bedoel over de ester van dbol?
 
de werkingsduur van een middel is voor het middel zelf bepalen niet de oplossing waar he in verwerkt is. Wistrol depot heeft een werkingsduur van een x aantal uur en of je het nu engt met bv test enanthate blijft deze werkingsduur hetzelfde.

D-bol ject heeft een korte werkingsduur en moet dus dagelijk genomen worden wel kun je he beste een inject van bv 25mg zetten dan dat je 5 keer per dag een 5mg inject zet.
 
Back
Naar boven