MuscleMeat

Eten als een beest en toch te mager

Bezoekers in dit topic

zweitens

Cool Novice
Lid geworden
18 jan 2017
Berichten
112
Waardering
13
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Zelf heb ik ongetwijfeld een eetverslaving en eet echt als een dier: 2 biefstukken, een volledig stokbrood met salami, aardappelen, 4 eieren, 3 stukken vers fruit per dag, sla met mayonaise en verse tomaten en dan nog eens een ganse brocoli. Dit heb ik moeiteloos allemaal gisteren opgegeten.

Mijn lief was razend omdat ik alles voor twee dagen op één dag heb gegeten.. maar daar wringt nu juist het schoentje: ik ben veel te mager om te bodybuilden met mijn 68,5 kg. Bovendien komt de winter er aan en moet ik een extra vetlaag hebben om zo mijn hormonale spiegels op pijl te houden.

Waar kan ik veel en betaalbaar eten? Zijn er nog tips in verband met voeding? Geen frituren?

Ik zal vanaf nu mijn eigen eten moeten kopen. Vandaar de vraagstelling. :)

PS: eet je onvoldoende dan heeft trainen amper een anabool effect en is hard trainen pure tijdsverspilling: mijn ervaring.
 
Maak eens een voedingsschema, de dingen die je opnoemt zeggen zo niet zo heel veel.

Pindakaas heeft veel kcal per 100g en kost nog eens bijna niks. Halve kilo havermout kost ook 45 cent bij de jumbo, kip voor 4-5 euro per kg bij de Turkse supermarkt.
 
Geen kip bij turken kope is vieze onhygienische zooi. Zonnebloemolie veel gebruike. Chocoladepasta pindakaas hmmmm
 
Ik moet eerlijk zeggen dat wat ej opsomt ook niet bepaald als veel klinkt... 2 biefstukken..ach ja.. ik eet soms wel 4 x vllees per dag..
1 stokbrood met salami.... hangt van de grote van het stokbrood af en 4 aardappelen is imo ook niet echt veel. verder noem je vnl fruit en groente.. niet bepaald de rijkste dingen...

Schrijf eens exact op wat je eet. Reken het eens uit met een goed schema.

Goedkoop en makkelijk: Pinda's pindakaas, ollie, rijst, pasta, havermout, volle melk, chocolademelk, brood, wraps, gehakt etc.
 
Zelf heb ik ongetwijfeld een eetverslaving en eet echt als een dier: 2 biefstukken, een volledig stokbrood met salami, aardappelen, 4 eieren, 3 stukken vers fruit per dag, sla met mayonaise en verse tomaten en dan nog eens een ganse brocoli. Dit heb ik moeiteloos allemaal gisteren opgegeten.

Mijn lief was razend omdat ik alles voor twee dagen op één dag heb gegeten.. maar daar wringt nu juist het schoentje: ik ben veel te mager om te bodybuilden met mijn 68,5 kg. Bovendien komt de winter er aan en moet ik een extra vetlaag hebben om zo mijn hormonale spiegels op pijl te houden.

Waar kan ik veel en betaalbaar eten? Zijn er nog tips in verband met voeding? Geen frituren?

Ik zal vanaf nu mijn eigen eten moeten kopen. Vandaar de vraagstelling. :)

PS: eet je onvoldoende dan heeft trainen amper een anabool effect en is hard trainen pure tijdsverspilling: mijn ervaring.

1. Je eet niet voldoende; ga meer eten.
 
pepernoten met chocolade 1 zak van 500 gram per dag toevoegen aan je dieet, 1 gallon melk erbij en you are set for gains
 
Meer kcal binnenkrijgen dan je verbruikt --> Aankomen ///////// Afvallen <-- Meer kcal verbruiken dan je binnenkrijgt
 
Chocolate fudge cake, kost bij Jan linders 1,10 euro ofzo en zitten 1600kcal per cake in
 
Eet als een beest :rolleyes:

Dan zou ik gaan eten als een kudde
 
Zelf heb ik ongetwijfeld een eetverslaving en eet echt als een dier: 2 biefstukken, een volledig stokbrood met salami, aardappelen, 4 eieren, 3 stukken vers fruit per dag, sla met mayonaise en verse tomaten en dan nog eens een ganse brocoli. Dit heb ik moeiteloos allemaal gisteren opgegeten.

Mijn lief was razend omdat ik alles voor twee dagen op één dag heb gegeten.. maar daar wringt nu juist het schoentje: ik ben veel te mager om te bodybuilden met mijn 68,5 kg. Bovendien komt de winter er aan en moet ik een extra vetlaag hebben om zo mijn hormonale spiegels op pijl te houden.

Waar kan ik veel en betaalbaar eten? Zijn er nog tips in verband met voeding? Geen frituren?

Ik zal vanaf nu mijn eigen eten moeten kopen. Vandaar de vraagstelling. :)

PS: eet je onvoldoende dan heeft trainen amper een anabool effect en is hard trainen pure tijdsverspilling: mijn ervaring.

Klinkt helemaal niet als veel eten.

Maar zonders kcals zijn we hier niks mee eigenlijk.
 
Cavia beest lol
 
Eten als een beest ?
Als een puppy misschien, maar wat je opnoemt is nu niet het meest hoogwaardige voedsel wat volzit met eiwitten , koolhydraten en andere belangrijke voedingsstoffen

Fruit / Brocoli / Tomaat zit geen drol aan voedingstoffen in
Denk dat je meer eiwitten op hebt dan Koolhydraten als ik het zo zie, die 2 biefstukken en 4 eieren zijn wel goed voor eiwitten

Wat jij op een dag "eet als een beest " is voor sommige hier enkel het ontbijt :p
 
Je weet niet eens wat eten is. Ga je kcal tellen en kom dan terug.
 
Meer eten maat. En eet consistent dan komen de kg's vanzelf.
 
Meer eten maat. En eet consistent dan komen de kg's vanzelf.

Niet dat het erg is of ik er last van hebt maar je weet dat al die topics in de voedingssectie waar je nu advies op geeft al best wel oud zijn en al veel advies op is geheven
 
Geen kip bij turken kope is vieze onhygienische zooi. Zonnebloemolie veel gebruike. Chocoladepasta pindakaas hmmmm
Hoe weet je dat het onhygiënische zooi is bij turkse slagers? Ik haal daar altijd kip en die smaakt veel beter dan supermarkt kip.

De kip is toch halal? Is toch allemaal schoon? ???
 
Back
Naar boven