Fitness Seller

eten eten eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bode

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
29
Waardering
0
iepz,

ik ben dus nu precies een maand bezig met trainen (3x per week). Ik ben nu echt begonnen met te eten, eten en nog eens te eten want ik weeg maar 52kg... :eek: i know... wat is 't best om de kilootjes er zo rap mogelijk bij te krijgen? geweun eten a volonté of ... ? voor de rest weinig problemen.. zie toch wel al veel vooruitgang wat me enorm motiveerd...

i'll just keep going, and going,and going ....
 
voordat je gaat eten eten eten kan je beter eerst lezen lezen lezen op dit forum, gebruik de zoekfunctie en zoek naar voedingsschema's.. stel er zelf 1 op en post die hier en dan kijken we wel verder!
 
mja, ik eet 2 keer wat de pot schaft, en omt uur nen boterham met ???, of banaan, of appel of ... hangt er vanaf wat er in huis is...
 
Bode zei:
mja, ik eet 2 keer wat de pot schaft, en omt uur nen boterham met ???, of banaan, of appel of ... hangt er vanaf wat er in huis is...


daar groei je niet mee, kijk even hier naar voedingschema's en stel er adh daarvan zelf een op, en post hem dan hier, lees de sticky's op de site en verdiep je in de materie, en stel doelen op voorjezelf, waarom train je en hoe en wat wil je ermee bereiken etc etc, voeding hierop aanpassen en je dan nog hieraanhouden=klaar :D
 
Ik zal je een tip geven, vreet eerst zoveel mogelijk elke keer, je hebt nog niet persé een schema nodig. Je moet eerst opbulken tot je er helemaal gek van word, je zal een zooi kilo's winnen en je vetpercentage kan ook wel wat hoger worden, kijk een paar maanden later naar een goed voedingsschema.. ik verzeker je succes.
 
Hier volgt voedsel dat je zal helpen om massa te krijgen: ik zweer dus bij tonijn, pindakaas, brinta, melk, rijst en honing en last but not least brood! Je kunt natuurlijk ook pasta gaan eten. Ik probeer het gewoon bij standaard voedsel te houden en niet te moeilijk doen,

Ik eet rond om de 2 uur en je kan het geloven of niet maar in 5 weken ben ik van 73 kg naar 77/78 kg gegaan zonder supps. Alleen goed eten, hard trainen en rusten.
 
52 kilo :S woow, eet alles wat eetbaar is dat je tegekomt. Kwark is ook goed, en eieren en veeeel brinta :D suc6
 
Ik zit nu sinds een week op stage waar ik weining keus heb in gevarieerd eten dus neem ik om de twee uur vier boterhammen met kipfilet. En probeer ook veel water te drinken. Je hoeft niet bang te zijn dat je teveel water drinkt want dat kan bijna niet!
 
voor een week zou ik ook wel even 52 kg willen wegen, lekker veel eten:)
 
thx for the tips

ja, da wordt dus verder doen met eten eten eten é... en water drink ik zeker al genoeg... drink min. 2-3liter per dag... nog wa motivatie bij ondertss één hartelijke dank daarvoor :D
 
Back
Naar boven