Fitness Seller

Eten jullie wel eens paddo's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Is in Nederland legaal, toch??
 
nee, ze stinken en je krijgt ook van die rare bijverschijnselen, ik eet liever champignons. En die zijn ook nog eens legaal :D
 
No drugs for me!
 
Originally posted by Olimantado
Is in Nederland legaal, toch??
zolang ze niet gedroogd zijn mogen ze verstrekt worden ja.
als je beetje van trip houd is het wel aan te raden, zolang je niet meer als 1,5 gr neemt ofzo.
 
Kheb't een keer of 10 gedaan, errug relaxed, vooral in de duinen met een jointje in de hand, mmmmmmm
 
kheb 't een keertje gedaan in een chille kamer met 3 anderen...
soowwwww, dat spul is grappig.... :D
je ziet alles bewegen, de muren het dekbed...
en hoorde alles 2x achter elkaar... :P
 
ik vind het zelf het leukste om er op gaan te wandelen in het bos!!
 
Hmmm, champignons smaken heerlijk met een blikje tonijn en wat tomatensaus erdoor, en dan even licht bakken!
 
Heb 2 reepjes liggen in de koelkast chocolade met stukjes paddo. Moet er wel echt een keer zin in hebben en me lekker voelen voordat ik ze pak. Geen zin in een badtrip.

Reepjes zijn iets lichter dan een portie en een stuk smakelijker.
 
Hebben jullie reepjes dan zelf gemaakt, Diver? Of kan je dat bij jullie in de smartshop zo verkrijgen?
 
Voor mij ook geen drugs..
 
nope nooit gedaan...

neem af en toe pilletje..met feesten..
 
drugs zijn voor watjes :D :D :D
 
Originally posted by Olimantado
Hebben jullie reepjes dan zelf gemaakt, Diver? Of kan je dat bij jullie in de smartshop zo verkrijgen?
gewoon die paddestoelen gelijk in je mik gooien,
hardstikke lekker ;) ;) :D
 
Ooit weleens gedaan toen ik de film mask aan het kijken was.Elke keer kwam ze kop uit de tv en de kamer kreeg andere kleuren.Was wel grappig.
 
Het bos is een aanrader :D praten met bomen, niet op bladeren durven staan omdat ze leven, vrienden die opstijgen.
 
heb het 2x gedaan is erg grappig ja, vooral tv kijken is dan leuk :)
Of jezelf aan gaan staren in de spiegel en dan langzaam je gezicht vertrekken, lijkt het net of je van rubber bent :)
 
Gewoon uit de smartshop ja. lekker een chocoladereep met stukjes. Worden zo verkocht.
 
Back
Naar boven