XXL Nutrition

Eten kort voor het trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Half 9 s´avonds train ik altijd. Maar net zoals vandaag heeft de NS vertraging (sta je van te kijken he?). Hierdoor ben ik half8 thuis en wil toch nog wat naar binnen werken.
In minder dan een uur tijd dus.

Wat is dan een goed snelle maaltijd voor de training?
Heb nu wat aardappelen opgewarmd en gemixed met appelmoes en nog een shake.
Hoop dat het hierop wel gaat en dat ik er geen last van heb.
 
Ik eet zelf altijd in nog geen uur voor de training 125 (droog gewicht) havermout... gaat prima.
 
Ik eet zelf ook altijd ca 1 uur voor de training (hoewel het bij altijd eiwit is)
 
ik eet ook een uur voor de training. 5 volkoren boterhammen met een proteine-shake
 
ik laat mijn eten altijd ongeveer een uur afzakken, vind het niet lkkr trainen met een volle maag..

voor ut slapen gaan laat ik ut ook halfuurtje afzakken ofzo zelfde reden..
 
Met gewichten kan ik 20 min. na een complete warme maaltijd volop trainen, cardio krijg ik er wel last van..
 
Zeker niet korter dan een uur voor de training, anders lig ikte boeren en komt alles terug naar boven tijdens het trainen.
Niet moeilijk, als je weet dat voedsel makkelijk een uur in de maag blijft en tijdens de training een groot deel van het zuurstof en bloed van de organen word onttrokken reactie van je lichaam is, alles wat in de maag zit afstoten. vanaf het in de darmen zit (tussen 1 en 2 uur na inname) zal je hier geen last meer van hebben.
Proteïne shake voor de training kan daarom nog net, omdat dit relatief snel door de maag passeerd...
 
hmm ik ben meestal een half uur a 3 kwartier voor t trainen klaar met eten. en dan heb ik nergens last van :)
 
Ik heb een vrij trage vertering...
 
Ik pak af en toe net voor ik begin te trainen wat te eten zodat ik genoeg brandstof heb. Het is dan wat kleins vaak maar ook af en toe brinta en wat eieren. Ik heb meer moeite er daarna wat te eten.
 
moeite met dernaa te eten? ik eik niet :) kep dan altijd honger als een paard... eerst een shake en dan een uur later flinke bak pap en kwark :D

alleen me ouders belemmeren t een beetje.. proberen me minder te laten eten. :(

behalve morgen :D morgen mag ik me rond freten want dan work 18 :P en wat wil frankje voor avondeten.. vis als voorgerecht en 2 GROTE borden spagettie :D (ik mag meestal maar 1 bord spagettie met t avond eten :p)

laaien !!

naja ik begin beetje in mezelf te praten
 
Ik moet ook altijd minstens 1 Uur wachten maar meestal hou ik het op 1,5 tot 2 uur voor het trainen.
Ga ik eerder trainen dan boer ik de hele zaal bij elkaar en komt het ook vaak nog eens omhoog :(

Ps en dan praat ik hier ook nog eens over een "lichte" maaltijd van 40gr brinta met 40 gr havermout in ong 0,7 liter melk.
kan je na gaan wat er zou gebeuren als ik echt ging eten en binnen een uur zou gaan trainen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dan dat ik er moeite mee heb na het trainen ipv ervoor als ik dit hier zo lees. Daarna moet ik het echt naar binnen proppen terwijl ervoor niets uitmaakt.
 
ik eet 1.5 uur voor mijn training gewoon een volledige maaltijd aangezien er na 1.5 uur pas energie vrijkomt van die maaltijd(bij mij dan)en dat traint ook lekkerder

greets serge
 
Back
Naar boven