MuscleMeat

Eten na de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat er 3 uur tussen je vorige maaltijd zit maakt niet veel uit.
Na je training zou je wel direct een shake(KH + eiwit) kunnen pakken, dit is vloeibaar dus zul je zonder problemen wel weg krijgen.(?)

En dan 1,5-2uur wachten en je maaltijd consumeren.

kh + eiwit shake zeg je.. dat is dus whey en dextrose?
 
Dat er 3 uur tussen je vorige maaltijd zit maakt niet veel uit.
Na je training zou je wel direct een shake(KH + eiwit) kunnen pakken, dit is vloeibaar dus zul je zonder problemen wel weg krijgen.(?)

En dan 1,5-2uur wachten en je maaltijd consumeren.

Klopt, die krijg ik wel weg! Maar ik heb isolaat, bijna geen KH..
+ na die shake blijft mijn honger idd wel 1,5 uur weg!
 
gewoon wat tosties maken, wat fruit en bakje kwark prima te doen
 
wat zijn de andere en hoeveel ?:)

Je ziet ook weleens post workout supps zoals wazy maise die je inneemt, en even later je whey. Sommige nemen KH + essentiele aminozuren(en bcaa's) en daarna whey en sommige drinken gewoonweg een liter chocolade melk.
 
Je ziet ook weleens post workout supps zoals wazy maise die je inneemt, en even later je whey. Sommige nemen KH + essentiele aminozuren(en bcaa's) en daarna whey en sommige drinken gewoonweg een liter chocolade melk.

shake ik ook altijd... zit nog te dubben welke snelle carbs en hoeveel daarbij in het beste is... neem tot nu toe 1 banaan en 1 shake
 
Zou best kunnen dat je binnen 1 uur na de training moet eten. Maar in jouw geval lijkt het me verstandig om iets langer te wachten. Bulken lukt toch alleen als je lichaam er echt klaar voor is.

Ik heb ook moeite met eten. Maar niet als ik leverworst eet die E621 (smaakversterker) bevat. Die E621 onderdrukt het hongergevoel. Na het eten heb je meer honger dan voor het eten waardoor je vlak na het eten weer opnieuw gaat eten.
 
Vitamine B12 injecties doet wonderen. Ik weet niet hoe het zit met tabletten. Iig word 85% afgebroken door de lever wat invloed kan hebben op het effect. Je hoort na je training goed te eten. Verhalen over chocomel is gewoon bullshit.
 
Vitamine B12 injecties doet wonderen. Ik weet niet hoe het zit met tabletten. Iig word 85% afgebroken door de lever wat invloed kan hebben op het effect. Je hoort na je training goed te eten. Verhalen over chocomel is gewoon bullshit.

Nee hoor, als hardgainer kan je echt wel een pak chocomel na je training nemen. Ik drink onderweg naar huis mijn litertje weg, heb ik snelle kh en 35gr eiwitten binnen. Als ik thuis ben eet ik nog een goede maaltijd.
 
Je moet zo efficiënt mogelijk eten bij bodybuilding, die vetten heb je gewoon niet nodig. Ik ben zelf ook een hardgainer dat houd gewoon in dat ik meer moet eten, en niet onnodige dingen pak om aan mn caloriën te komen. Anders kun je alle ectos adviseren om naar de mac te gaan.
 
Brinta in shakebeker, melk erin gieten, roeren en opdrinken. Snel en handig!
 
Je moet zo efficiënt mogelijk eten bij bodybuilding, die vetten heb je gewoon niet nodig. Ik ben zelf ook een hardgainer dat houd gewoon in dat ik meer moet eten, en niet onnodige dingen pak om aan mn caloriën te komen. Anders kun je alle ectos adviseren om naar de mac te gaan.

ga is weg, volle melk is dus ook een dikke no-no?
 
Stats: M 22j 1m89 70kg 7% ----> volle melk
 
ga is weg, volle melk is dus ook een dikke no-no?

Het ging over de liter chocomel na de training. Je wilt toch niet zeggen dat 1 liter volle melk na de training goed is en dat 5 keer per week...
 
Laatst bewerkt:
Direct naa de training 300ml vruchtensap + 6 gr creatine mono

kwartier daarna magnificent

uurtje naa de training proberen wat vaste voeding.


Zoiets dan?
 
Het ging over de liter chocomel na de training. Je wilt toch niet zeggen dat 1 liter volle melk na de training goed is en dat 5 keer per week...

wtf ben jij hier aant spekken gast, waarom zou een liter volle melk na de training niet goed zijn? ik doe het ook hoor, en steek daarna mijn avondeten nog makkelijk weg, een liter melk is 32gr proteinen, 640kcal en voldoende natuurlijke vetten en koolhydraten. Dus het is nature's mass gainer
 
niet voor na het trainen vriend..

waarom niet? na het trainen buts ik ook een lading brinta dextro en whey naar binnen. Half uur later kan er weer een volledige maaltijd achteraan, als ik dat niet doe val ik om van ellende
 
Back
Naar boven