Fitness Seller

Eten onder kcal behoefte toch aangekomen

Bezoekers in dit topic

Armas95

Novice
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
4
Waardering
0
Hallo allemaal,

Na de afgelopen maanden in de bulkfase te hebben gezeten wou ik me nu weer gaan richting op het afvallen. Ik begin nu aan mijn tweede week van mijn cutting schema, helaas ben ik in mijn eerste week toch aangekomen en ik snap niet waarom.
Ik heb mijn calorieenbehoefte uitgerekend en ik heb mij hier strikt aan gehouden. Ik heb alle dingen die ik heb geconsumeerd netjes afgewogen op een accurate keukenweegschaal en genoteerd in de MyFitnessPal app, daarbij ook nog veel in beweging geweest ( elke dag fietsen of lopen + 4x krachttraining ) sinds ik ben begonnen zit ik elke dag op een terkort van -600kcal per dag met een uitschieter van -1400kcal op een dag waar ik het heel druk had. Ik was bang dat ik misschien teveel gewicht zou verliezen in de eerste week maar ik ben juist 0.6 kilo aangekomen. Vorig jaar heb ik geprobeerd te cutten puur op inschatting zonder gebruik te maken van een keukenweegschaal of een app en na een aantal weken was ik ruim 2% in bf gezakt. Hoe kan het dat nu ik alles exact bijhou en noteer ik toch aankom?
 
Dat kan niet e :) Onder onderhoud eten = afvallen dus ergens reken je verkeerd of schat je iets verkeerd in. Al is het ook niet onmogelijk dat je de ene tov de andere week wat schommelt. Toch zou je op langere termijn moeten afvallen.
 
Back
Naar boven