Fitness Seller

eten onder me BMR (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ForestElder

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
442
Waardering
3
Hallo luitjes,

Ik heb het boek "feed the muscle, burn the fat"net aangeschaft, en ben er achter gekomen dat ik al die tijd onder me BMR zat. En ik maar afvragen waarom ik nooit afviel, ook al deed ik cardio en letter ik op me eten. Me lichaam stond al die tijn in de winterstand waardoor me metabolisme zo draag als dikke olie werd.

Nu ga ik dus meer eten, en daardoor zal ik ook tijdelijk meer aankomen. Hoe lang duurt het voordat ik niet meer aankom in vet?
 
je moet niet van de ene dag tot de andere veel meer gaan eten maar opbouwen en zorgen dat je genoeg cardio erbij doet. als je schoon eet en veel cardio doet zal je amper vet aankomen, daar zou ik me niet te druk om maken. gewoon schoon eten. geen troep eten.
 
je moet niet van de ene dag tot de andere veel meer gaan eten maar opbouwen en zorgen dat je genoeg cardio erbij doet. als je schoon eet en veel cardio doet zal je amper vet aankomen, daar zou ik me niet te druk om maken. gewoon schoon eten. geen troep eten.

Ja ik doe nu elke keer na me KT 40 tot 45 min cardio met een hartslag van 130-140. Meestal verbrand ik dan 1000 kcal in totaal ( cardio + kt ).

Ik ga nu een zig zag methode doen waarbij ik 3 dagen op 2500 kcal zit en 1 dag op 3100 ( onderhoudt).

Ook eet ik gewoon zo schoon mogelijk, 6 kleine maaltijden per dag, die bestaan uit complexe carb en eiwitten en groeten. Ik las dat hoe meer eiwit je vreet hoe hoger je metabolisme wordt, omdat je lichaam er moelijk mee heeft om het te verteren.

Ik ben door het boek super gemotiveerd geworden.
 
oke, denk er wel om dat als je erg veel eiwitten eet dat dit als energie gebruikt word en niet als herstel/opbouw. je moet er ook goede vetten bij eten, dan heb je ook meer aan de eiwitten ivm herstel/opbouw.
 
Laatst bewerkt:
oke, denk er wel om dat als je erg veel eiwitten eet dat dit als energie gebruikt word en niet als herstel/opbouw. je moet er ook goede vetten bij eten, dan heb je ook meer aan de eiwitten ipv herstel/opbouw.

Ja klopt ik wil ook niet zoveel eiwitten vreten dat ik boven mijn onderhoud kom. Bedankt voor de tips.
 
Back
Naar boven