AndroidHealthClinic

Eten op het werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb 3 pauzes, 2 van 15 minuten en 1 van 30 minuten. Kheb met m'n baas overlegd en hou nu 4 pauzes van 15 minuten ongeveer om het 2 uur. Neem verder een bak met rijst en kip mee, een bak met zoete aardappels en kip, neem zelfs m'n blender mee voor m'n brinta en eiwitpoeder...
 
beter voor jou, kan je dat daar opwarmen of neem je t in folie meer?

wat voor werk doe je overigens?
 
Op school eet ik gewoon boterhammen. Meestal na school bak kwark.
maar ik ga niet op school kwark of rijst ofzoeits eten. Heb geen zin in rare gezichten en vragen.

En ook me stage binnenkort, ik denk dat ik die bak kwark van na school gewoon 's morgens eet. En op me werk, of er nu 1 of meer pauze's zijn, ik eet gvd gewoon wanneer ik moet :D

Als we maar 1 pauze hebben, sja ik moet toch rond 10 uur mijn boterhammetjes naar binnen zien te krijgen, dan eet ik het maar onder mijn werk. Zolang het mijn werk niet stoort moeten ze niet klagen.
Dus op mijn stage ga ik ook gewoon boterhammen eten, maar dan met kip/tonijn etc. erop :D

En denk 's avonds na het eten ofzo nog een bakje kwark en na het trainen overige tonijn :P
 
Ach bij op school, heb ik scheit aan iedereen. Ik zit er gezellig met mijn bak kipfilet met rijst, en vet veel kruiden er op. De hele ruimte stinkt naar mijn eten. Maar het is lekker en goed voor me.
Ook krijg je wel respect als je gewoon verteld dat je aan bodybuilding doet, en dat je eenmaal je voeding met regelmaat binnen moet krijgen.
 
Ik neem elke dag een bak kwark mee.
Geen koelkast of koelbox, gewoon in me tas.
Probeer wel me tas in de schaduw te leggen.
Had het laatst effe niet in de gaten en toen lag hij dus pal in de felle zon :(
Die kwark was me ff zuur geworden!!
Soort klontermelk haha
Maar ja, toch maar opgevreten :D
Mot wel me eiwitjes hebben!!!
Over het algemeen gaat het goed, om 6 uur in de tas en om 12 uur opvreten, het is wel wat dunner dan en niet zo lekker als koud uit de ijskast maar het kan.

En trouwens dat geouwehoer over dat ik te vaak sta te zijken heb ik ook :)
Vooral als ik aan de creatine zit is 10 keer per dag pissen heel normaal (voor mij dan, me baas word er gek van :D )
 
ze hebben daar een koelkast voor me kwark. elke morgen kipfilet bakken voordat ik ging werken.

verder nam ik dus alles mee in een grote tas:
eitjes
potje kwark
2 stuks kipfilet
boterhammen
vruchtendrank
banaan

me collega's konden er alleen maar om lachen dat ik zoveel at, en vonden t niet erg dat ik frequenter at dan normaal. goeie stageplek :)

op me parttime baan eet ik gewoon wanneer ik kan, ook vrij relaxed dus :)
 
ik werkte in een ziekenhuis , ik kan eten wat ik wil en wanneer ,voor noppes oa dieet voeding, melkprodukten , snacks, noem maar op.
trouwens iedereen die in mijn afdeling werkt mag gratis eten zolang de klanten het maar niet zien.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


en idd, dat dieeten, op mn stage zei er een dat ik wel een wijf leek met mn voedinsgpatroon. toen heb ik m na mn broek omlaag te hebebn gedaan om mn ongelijk te bewijzen gelijk t raam uitgemieterd:D

maar dat soort opmerkingen en vragen dus. kan je verwachtendie vragen dan he, maar goed, keer op keer wordt je er wel gek van.

Werd laatst ook tegen me gezegd(door een vrouw); dat ik wel een wijf leek omdat ik alleen maar water drink en regelmatig moet eten.
AAAARRGGGGG!!! Ik zei doe je broek maar ff naar beneden dan zal ik je ff laten voelen hoe een "wijf" voelt.
 
Originally posted by dandyman
beter voor jou, kan je dat daar opwarmen of neem je t in folie meer?

wat voor werk doe je overigens?

Supermarkt, bijbaantje en ja we hebben een magnetron :D
 
Ik ben van plan om alleen maar brood mee te nemen naar m'n werk (kip/tonijn/pindakaas) en dan m'n kwark 's ochtends (ontbijt) en 's avond (na de training) in te nemen ipv 's middags.
 
Originally posted by Mouzer
maar ik ga niet op school kwark of rijst ofzoeits eten. Heb geen zin in rare gezichten en vragen.

Hahaha, sinds kort neem ik dus wel kwark mee. Lekker met muesly enzo erdoor. Klaarmaken en als het heel warm weer is even in de vriezer voordat ik wegga en lekker lepelen in mijn pauze. Een lange dag (zeldzaam, maar toch niet uitgesloten) alleen op brood is ook zo saai.
Ze stonden eigenlijk alleen maar jaloers te kijken terwijl ik zo aan het smullen was terwijl de rest aan de frituurzooi uit de kantine zat :D
Ik eet gewoon lekkerder, gezonder, goedkoper en mijn figuur gaat er ook nog eens op vooruit :o

Gewoon stom als je jezelf hierin laat bepreken alleen maar om wat anderen ervan denken... :rolleyes:
 
Helemaal gelijk in Cowgirl! Maar ik kan tongpo ook wel een beetje begrijpen. Het is gewoon altijd irritant als je weer moet gaan uitleggen waarom jij al die zooi eet en zo. Ik doe het wel, ga mijn voedin niet weizigen voor andere, maar ik vind het stiekum toch vaak wel irri om dat weer uit te leggen.
 
Originally posted by Rob G
Helemaal gelijk in Cowgirl! Maar ik kan tongpo ook wel een beetje begrijpen. Het is gewoon altijd irritant als je weer moet gaan uitleggen waarom jij al die zooi eet en zo. Ik doe het wel, ga mijn voedin niet weizigen voor andere, maar ik vind het stiekum toch vaak wel irri om dat weer uit te leggen.

Niets irri: Wees er trots op :thumbs:
 
Originally posted by Rob G
Helemaal gelijk in Cowgirl! Maar ik kan tongpo ook wel een beetje begrijpen. Het is gewoon altijd irritant als je weer moet gaan uitleggen waarom jij al die zooi eet en zo. Ik doe het wel, ga mijn voedin niet weizigen voor andere, maar ik vind het stiekum toch vaak wel irri om dat weer uit te leggen.

Hahah... volgens mij reageerde Cowgirl op een post van Mouzer en niet van moi :D

Anyway, ik gaf ook al aan dat ik m'n kwark naar de ochtend wil verplaatsen ipv de middag, maar dit is gewoon ff noodzakelijk omdat ik geen trek heb ik bedorven kwark. Ik eet het namelijk meestal op het einde van de middag en buiten de koelkast zal het dan mijns insziens niet meer te pruimen zijn :)
 
Die tip om het in te vriezen is dan niet eens zo gek!

Espi, die gelukkig dat soort problemen niet heeft, maar laatst wel voor 15 man kwark had ingeslagen en het in een koeltas moest bewaren.
 
ik kan alles op mn werk eten. vinden het geen probleem. Dus neem als ik bulk bijv gewoon spaghetti en kip mee en eet dit tijdens de luch gewoon op. en verder nog een paar keer eten tijdens werk :D
 
hmmm.... dat van dat uitleggen op je werk oid kan wel degelijk wat beschamend zijn...
Als ik dan bv zou zeggen, dit is een speciaal voedingsschema, ik doe aan bodybuilding!
Dan zou men daar hard om moeten lachen en zeggen: ´JIJ?? Bodybuiling?? MUhahahahhaha!!´
Als ik dat nou over een paar jaar (en >90kg) zeg.... dan zal men mij nog wel begrijpen maar nu is het wel wat raar. Ben maar een klein mannetje van <80kg. Opgepompt in een strak hempje ma het heel wat lijken, maar in lossere kleding zie je van al die moeite niets meer terug......
 
Originally posted by RichardV
Gewoon in de magnetron op mijn werk! Tijd zat achter mijn computer om wat te eten.


Same here ... :D
 
Back
Naar boven