MuscleMeat

Eten op vakantie

Bezoekers in dit topic

Davenger

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
1 nov 2014
Berichten
795
Waardering
72
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik ga binnenkort op vakantie en ben op het moment aan het bulken en heb altijd wel moeite om me kcal doel te halen.

Hebben jullie tips om op vakantie (op camping) makkelijk daar m'n eiwitdoel en caloriedoel elke dag te behalen?
 
vakantie is genieten gast, gewoon eten wat je wil eten!
te veel eten doe je toch :D
 
Als je echt je kcals wil/moet halen en het lukt daar niet met gewoon eten dan kan je mss een goede weightgainer nemen. Of zelf maken. Havermoutpoeder of rijstpoeder en whey en mss wat mct olie.
 
Laatst bewerkt:
Kist zaanse mayo mee
 
Moet toch wel lukken op vakantie zeker, lekker genieten van veel eten!

Zo niet, neem een zak noten mee en op dagen dat je denkt minder te eten pak je een paar handjes vol noten en klaar.
 
Beef jerky kauwen.
 
Ga je ook keihard trainen dan, dat je je bulk voedings schema moet aanhouden?

Gewoon lekker genieten van je vakantie!
 
Neem kwark mee? Whey? Vlees?
 
Op vakantie moeite hebben om je kcals te behalen? Gewoon flink uit eten gaan/bbqen:D
 
Ga je ook keihard trainen dan, dat je je bulk voedings schema moet aanhouden?

Gewoon lekker genieten van je vakantie!
Ik ga daar oefeningen doen die je thuis kunt doen optrekken, opdrukken, etc wil niet alles kwijtraken wat ik heb opgebouwd zoals vorig jaar.
Vorig jaar was het wel een week een zuipvakantie en dat is dit niet
 
Moet toch wel lukken op vakantie zeker, lekker genieten van veel eten!

Zo niet, neem een zak noten mee en op dagen dat je denkt minder te eten pak je een paar handjes vol noten en klaar.
Ik moet kotsen van noten :rolleyes:
 
camping? gewoon veen bbq'en dan haal je je eiwitten uit vlees/vis
en voor derest gewoon veel eten

-noten
-pindakaas
-massgainer
-chocomelk
-(zelf weightgainer maken)
-kwark

en zo kan je nog wel even doorgaan
 
Ik ga daar oefeningen doen die je thuis kunt doen optrekken, opdrukken, etc wil niet alles kwijtraken wat ik heb opgebouwd zoals vorig jaar.
Vorig jaar was het wel een week een zuipvakantie en dat is dit niet

Gewoon genieten en je lichaam eens wat rust gunnen ;-) en na een weekje ga je heus niet alles kwijt spelen! Rust, geniet en eet goed!
 
Gewoon genieten en je lichaam eens wat rust gunnen ;-) en na een weekje ga je heus niet alles kwijt spelen! Rust, geniet en eet goed!
Ja ik ben vandaag weer begonnen met training na een deloadweek gehad te hebben, dus ik weet niet of dit erg is om weer een week rust te nemen?
 
Back
Naar boven