MuscleMeat

eten zonder kcal ??

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LangeMan

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
7.426
Waardering
24
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Mijn vriendin is bezig met cutten en is groente snel zat. Bestaat er geen snoep/koek/vreetzooi zonder kcal er in ?
 
na bijna 6000 kcal een goede vraag. Ik ben benieuwd of experts deze vraag kunnen beantwoorden.
 
nee, sorry.

ok, jello wellicht. (maar dan niet de met suiker gezoete variant)

Oh en leer haar koken, daar heb je de rest van je leven nog plezier van. Je kunt groente op 101 manieren klaarmaken. Op salades alleen al kan ik maanden leven.
 
Eneuh? Waarom zou ze iets willen eten zonder voedingswaarde, ook al ben je in de cut? Kan je toch evengoed niets eten?

Het enige waar ik kan opkomen dat je kan vullen zonder kcal en dat geen groenten zijn: vermageringspillen bij de apotheker. Er bestaan speciale zwelmiddelen die je maag moeilijk kan afbreken en daardoor een verzadigd gevoel geeft. Bovendien zitten daar meestal wel wat vitamientjes en vezels in.
 
Laatst bewerkt:
Er bestaan speciale zwelmiddelen die je maag moeilijk kan afbreken en daardoor een verzadigd gevoel geeft. Bovendien zitten daar meestal wel wat vitamientjes en vezels in.

guar gom, psyllium vezels dat soort spul inderdaad. Of laat een ballon in je maag inbrengen... nooit meer honger.................
 
@wazzup, ze kan wel koken hoor, maar ze zijn te lekker om weinig kcal te bevatten :P
We zijn er wel aan bezig om bepaalde dingetjes wat aan te passen zodat we niet te veel kcal in 1 keer binnen krijgen.

Ik had haar trouwens de Walden Farms website laten zien en daar gaan we binnenkort wat dingen bestellen :)
 
Weinig calorieën.......rijstwafels (ook als snack verkrijgbaar), pepsels, japanse mix........
icm veel water.
 
grond, water, boomschors, gras, mos, bladeren, bloemen, onkruid.
 
water met kruiden??? sorry maar ik snap niet wat jij bedoelt. eten zonder kcal bestaat niet. water wel, maar dat is geen eten. ik zou je vriendin advieseren om weinig en gezond te eten en veel coïtus doen, dan valt ze af :).
 
grond, water, boomschors, gras, mos, bladeren, bloemen, onkruid.

gezien gras, mos en onkruid geweldig hard groeit zou dit mss nog wel eens HET nieuwe eten zijn van de toekomst :p
 
kan een mod dit topic in Voeding plaatsen, want volgens mij heb ik hem per ongeluk in het Garehanehok gezet :rolleyes:
 
iets lekkers: raketjes bevatten weinig kcal en daar kan je er dus best 1tje van nemen.
inderdaad japanse rijstezoutjes kan ze nemen.
ontbijtkoek of rijstewafels.
en van vitalinea heb je chocolademouse. Die kan ze ook eten en chocolade is altijd goed :D
 
Bestaat er geen snoep/koek/vreetzooi zonder kcal er in ?
Blender pakken. Water er in dumpen, mengen met karton, katoen en bloemblaadjes! Aanzetten die blender! Dan bakken in de oven tot het een hard iets vormt en bam! eten zonder Kcal!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven