MuscleMeat

Peiling etentje stichting zonnebloem

Peiling Peiling Waar gaan we eten?

• Totaal stemmers
    6

Bezoekers in dit topic

WLB

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Josti
Waardering
5.486
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
Naar aanleiding van @Oom Oli zijn klets willen een redelijk aantal mensen samen uit eten. Dit zal in de maand juni danwel juli plaats vinden. Wie dit betreft graag even de datums in deze maanden(alleen die in het weekend vallen) dat je ABSOLUUT NIET KAN.

daarna kunnen we een pol maken met de overgebleven datums.

Ook het restaurant moet nog vastgesteld worden.

Zo hoeft niet meer in het tinder topic.

• Like
Waarderingen: GigaBrett en BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Restaurant;

Ik kan 28 juni niet. Liefst ook wat “later” op de avond en niet om 17.00 al.

19.00-22.00 is mooie tijd, dan hoeft het niet zo gehaast dat men moet rennen om te eten en met 3uur tijd is er nog tijd om te buurten.

• Like
Waarderingen: WLB
  • Like
Waarderingen: Ano11_01_24
Ik wou aan het einde van volgende week een poll aan gaan maken. Dus tot dan kunnen er nog datums doorgegeven worden dat mensen niet kunnen.

• Like
Waarderingen: AK
Waarom niet gewoon een DBB-meet zoals gewoonlijk, waarbij we eerst gaan trainen en dan eten. Dit is immers een bodybuildingforum.

Houd er wel rekening mee dat er, net zoals bij afgelopen pogingen, veel mensen op het laatst afhaken. Van de laatste 3 meets die ik probeerde te organiseren zijn er 2 niet doorgegaan omdat iedereen toch ineens niet kon. Ook zijn er doorgaans meer mensen die alleen willen trainen dan ook eten. Laatste succesvolle meet met een grote groep is al meerdere jaren geleden.

Ik ben in ieder geval in. Ik zou eerst een poll doen met data en daarna een poll met locatie.

• Like
Waarderingen: Ano11_01_24 en The Hoff
Veel plezier toegewenst, er zijn een aantal leden die ik wil ontmoeten en dat staat al vast, verder zijn er ook een aantal die echt niet wil zien en spreken omdat ze zo t*ring toxic zijn….

Waarom niet gewoon een DBB-meet zoals gewoonlijk, waarbij we eerst gaan trainen en dan eten. Dit is immers een bodybuildingforum.

Houd er wel rekening mee dat er, net zoals bij afgelopen pogingen, veel mensen op het laatst afhaken. Van de laatste 3 meets die ik probeerde te organiseren zijn er 2 niet doorgegaan omdat iedereen toch ineens niet kon. Ook zijn er doorgaans meer mensen die alleen willen trainen dan ook eten. Laatste succesvolle meet met een grote groep is al meerdere jaren geleden.

Ik ben in ieder geval in. Ik zou eerst een poll doen met data en daarna een poll met locatie.
Bedoeling is inderdaad om eerst de datum vast te stellen. Daarna het restaurant (vond zelf die food explore wat @AK voorstelde een goed idee) . Als we eenmaal weten wie hoeveel en waar kunnen we binnen de groep die gaat vast wel wat afspreken over van tevoren trainen.

• Like
Waarderingen: AK
Peiling staat er in.

Pff ben tot nu toe al die dagen wel vrij en lijkt me leuk maar ben wel low budget dus hoop niet dat iets besloten word dat mij te fancy gaat zijn

Meeste stemmen(wel 2 hele) staan op 26 juli. Woensdag geef ik er een klap op en als er niet anders nog word gestemd zal het dus 26 juli worden. Zal hierna een poll er in gooien met wat opties kwa restaurants. Als iemand een goed restaurant weet kan je die altijd voorstellen en komt die bij de poll in, wel wat centraal in het land als je wat voorsteld a.u.b.

Terug
Naar boven