- Waardering
- 7.915
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Jammer weer, dacht ik me eens echt te kunnen misdragen krijg je dit weerIk hanteer exact dezelfde regels als op forum voor anderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer weer, dacht ik me eens echt te kunnen misdragen krijg je dit weerIk hanteer exact dezelfde regels als op forum voor anderen.
5 punten is time-out, 10 punten en geen eten meer.Jammer weer, dacht ik me eens echt te kunnen misdragen krijg je dit weer
oeehhhhh streng. Hou ik van.
Jij funzige SM guru.Voor vrouwen hanteer ik iets minder strenge regels, ook andere straffen.
Is dat de reden dat je geen vrienden hebt en je familie niks meer met je te maken wil hebben?Ik hanteer exact dezelfde regels als op forum voor anderen.
Familie of niet, maakt me allemaal niet uit.
Klopt, is hun verdiende loon.Is dat de reden dat je geen vrienden hebt en je familie niks meer met je te maken wil hebben?
Jij bent veel te nieuwschierig 😂@bodybuilding.nl wat voor andere straffen dan jij stukje tuig.
En jij te verlegen merk ik wel weer.
Gezellig.Nou, ik kon hier eerst niet reageren, maar ik wil best met jullie gaan eten.
Bent u SniperX ?