XXL Nutrition

Ethyl Extreme(BBeX) of X-pand(dymatize)

Bezoekers in dit topic

Devil Inside

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Ik wil volgende maand een van deze producten gaan gebruiken. Wie heeft er ervaring met deze producten en hoe zijn deze bevallen, of weet er iemand een beter alternatief( in dezelfde prijsklasse40-55 euro).

Vind BBex ethyl extreme top!

ik denk er ook over het te bestellen

weet er iemand het verschil tussen ethyl extreme en no xplode want deze is wel een stuk goedkoper...:cool:

is dus blijkbaar toch niet goedkoper, zie nu pas da die ethyl extreme maar 270 gram is:(

met 6 gram per keer kom je toe he !

Het is 12 gram per dag aangeraden, ook op niet-trainingsdagen. 270gr/12gr = 22.5 dagen is je potje van 40€ goed. Lekker duur spel, hopelijk voor jullie werkt het dan ook goed.

als ik het zou kopen ga ik het enkel voor training gebruiken en daar blijft het bij

Ik vraag me dan altijd af of het product dan wel z'n nut heeft wanneer je zelfs niet de aanbevolen hoeveelheid gebruikt. Misschien kan je van andere producten wel de aanbevolen hoeveelheid veroorloven en zo hebben deze producten dan misschien een beter effect. It's your call...

Alleszins, succes!

P.S.: Xpand heeft nu ook een nieuwe, "verbeterde" versie: Energized Xpand. Misschien ook eens een kijkje naar nemen.

Ethyl Extreme heb ik gebruikt, ik heb er wel vooruitgang mee geboekt, maar ik twijfel of het door deze creatine komt. In het begin voelde ik het wel wat werken, maar na 2 weken wen je eraan en dan is het motiverende effect eraf.
Je moet natuurlijk ook geen wonderen verwachten, maar het is wel leuk spul.
Smaakt trouwens smerig, dit kan je het beste met iets zoets naar binnen werken... iig geen water!

Ik ben nu heel tevreden over xpand! Veel spierwinst mee geboekt, en seperatie.. heb nu net 2e bus aangeschaft.. top spul! Is je geld zeker waard! €50,- voor 800 gram ofzo..

Ik zou gaan voor de BBex ethyl extreme. Heb ik ook besteld, is een goede prijs voor het product en je doet er nog vrij lang mee ook

prima spul...gebruik het al enige tijd en heb super goede resultaten.

veel kracht !!

trouwens in combinatie met eiwit shakes en L-carnitine ook goede resultaten om droger te worden...

Terug
Naar boven