Fitness Seller

Etiket gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SideShow

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2004
Berichten
1.762
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Yo

Is er hier iemand die mij kan helpen met een scan van het etiket van het volgende product: Maximize - Whey protein
Je moet duidelijk de ingredienten kunnen lezen.

Ik moet dit geven aan mijn dokters opdat ze zeker zouden zijn dat er geen anabolica of hormonen in zitten :rolleyes:
(Ter info: ik heb dit product gebruikt. En ik heb kanker gekregen + gynaecomastie, maar deze zaken staan natuurlijk los van wat ik voorheb ... ze willen gewoon 100% zeker zijn want zij kennen dat product namelijk niet)

Iemand die zo vriendelijk wil zijn ? Toevallig heb ik dat product niet hier en een scanner heb ik ook niet.

Greets
 
Laatst bewerkt:
of je moet ff een pot bestellen...
 
Aan een label kan ik je niet helpen, maar op hun website (http://www.maximize-europe.com/nieuw/indexndl.htm) staat er dit :

WHEY PROTEIN is een hoogwaardig ultra gefilterd eiwitcomplex van hoge biologische waarde. MAXIMIZE WHEY PROTEIN bevat 87.4% puur geïoniseerd wei-eiwit, bevat minder dan 1% vet en bijna geen koolhydraten. Dit maakt ze superieur aan gelijk welke andere proteïne. Lactosevrij is ze optimaal verteerbaar, stimuleert ze de immuniteitsfuncties en belast ze minimaal de lever en nieren. Door haar hoge concentratie aan aminozuren, vooral BCAA’s en glutamine, is ze essentieel voor spierherstel en spieropbouw alsook voor een eiwitrijk dieet.
Ingrediënten: wei eiwit isolaat, aroma, kleurstof, kunstmatige zoetstof: aspartaam, vit. B3, Vit. B5, Vit.B6, Vit B12.

Oja je zou contact met hun kunnen opnemen via de website voor een etiket als niemand het hier heeft?

Verder heel veel sterkte bro en wordt snel weer beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal zo meteen eens even checken, ik DENK dat er nog zo'n lege pot staat in de kelder.
Het was vanille maximize whey, don't shoot me als ik ongelijk heb...
 
Hmm, ze gaan vast wat zeggen over dat aspartaam zeker ...
 
corax dat zit toch ook in cola light ? :) vandaar dat al die vrouwen borsten hebben :p

ik ga eens proberen te bellen naar maximize ..
 
Yep, found it.
"Wei-eiwit isolaat, aroma, zoetstof: aspartaam, vit. Bevat een bron van fenylalanine."

Dit zijn de waarden:
(per 100 gram)
375kcal
1566kj
eiwitten 88.84g
kh 2.38g
vetten 1.1g
vit B2 (17.5%) 0.81mg
vit B3 (17.5%) 9.1mg
vit B5 (17.5%) 3.05mg
vit B6 (17.5%) 1.01mg
vit B12 (17.5%) 0.506ug


L-Leucine 8557mg
L-Lysine 7176mg
L-Valine 5044mg
L-Isoleucine 4192mg
L-Threonine 3898mg
L-Phenylalanine 4407mg
L-Arginine 3174mg
L-Methionine 2535mg
L-Histidine 2489mg
L-Tryptophan 1180mg
L-Glutaminzuur 18242mg
L-Asparaginzuur 6598mg
L-Serine 4930mg
L-Proline 8727mg
L-Alanine 2936mg
L-Tyrosine 4737mg
L-Glycine 1598mg
L-Cysteine 653mg
 
merci
 
beter lezen
 
Back
Naar boven