Fitness Seller

EU gaat door met linkse plannen.

Bezoekers in dit topic

Dat zie ik ook, ik ken een stel Irakezen en het zijn allemaal mensen van betere komaf die hierheen gekomen lijken te zijn als ik af mag gaan op dit selecte groepje. Universitaire docenten (in Irak, is hier wat lastiger om dan op hetzelfde niveau aan de bak te komen) bijvoorbeeld, of werkzaam in de financieele sector die hun kinderen al in Londen hebben laten studeren vaak (Irak heeft een sterke link met Engeland door historische gebeurtenissen). Kerel die ik ken, heeft me min of meer kennis laten maken met zijn familie en Iraakse sociale kring en dit waren stuk voor stuk aanwinsten op de maatschappij met kinderen aan de weg timmerend, of een nuttige carriere startend, op een manier waar veel Nederlands afgestompt tuig een puntje aan kan zuigen.

Wat betreft geloof zijn ze uiteraard moslim maar weten te relativeren zoals hier gematigd christenen/katholieken dit weten te doen en waren bijvoorbeeld blij dat Amerika ingreep al zijn ze daar wel op terug gekomen na een paar jaar ellende en sterfgevallen in de familie/omgeving maar altijd met nuance richting het Westen en Israel. Wat me vooral opvalt is dat ook voor hen het kapitalisme duidelijk lonkt, typisch gevallen die perfect blenden met een Westerse maatschappij met een zelfredzaamheid en relativeringsvermogen die je hier zo hard nodig gaat hebben.

akkoord.. maar ik vind wel dat problemen mbt allochtonen dringend drastisch moeten worden aangepakt.. dat zou ons allen (incl. de alloch)veel beter af gaan!!
in Belgie bvb CHaleroi en bepaalde wijken eens wat zuiveren.. voor de rest ALLE criminelen (ook de zogenaamde autoch.) harder en anders aanpakken alla zero tolerance zoals in sommige Amerikaanse county's :mad:
Nu is alles te softy, kwak..
 
akkoord.. maar ik vind wel dat problemen mbt allochtonen dringend drastisch moeten worden aangepakt.. dat zou ons allen (incl. de alloch)veel beter af gaan!!
in Belgie bvb CHaleroi en bepaalde wijken eens wat zuiveren.. voor de rest ALLE criminelen (ook de zogenaamde autoch.) harder en anders aanpakken alla zero tolerance zoals in sommige Amerikaanse county's :mad:
Nu is alles te softy, kwak..

Dit topic ging over vluchtelingen uit Irak???
Er zijn al honderden topics geweest over allochtonen, anders ga je ff op zoek.
 
Back
Naar boven