XXL Nutrition

EU/VK & NAVO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al eens een sikkel in je reet gehad?

overalschijtaan.jpg
 
61 procent van de Belgen is van mening dat er te veel migranten zijn in ons land. Dat blijkt uit een enquête van Ipsos bij 17.533 inwoners van 24 ontwikkelde landen. België prijkt daarmee op de vijfde plaats van de meest migrant-onvriendelijke landen.

Enkel in Turkije, Italië, Rusland en Zuid-Afrika vinden meer mensen dat er te veel migranten zijn. In 2011 oordeelde 50 procent van de Belgen dat er te veel nieuwkomers waren. Een meerderheid van de Belgen, 58 procent, vindt dat de immigratie een negatieve invloed heeft op ons land. Door de nieuwkomers is het ook moeilijker om een job te vinden, denkt 52 procent van de Belgen. 56 procent van de Belgen gelooft dat de migranten de dienstverlening van de overheid belasten.

België komt als een van de meest migrant-onvriendelijke landen uit het onderzoek. Zo vindt gemiddeld meer dan 20 procent van de ondervraagden in de 24 onderzochte landen dat migranten een positieve invloed hebben op de ontwikkeling van het land. In België is dat amper 12 procent.

In Duitsland, dat de grootste toevloed van migranten in Europa kent, denkt 43 procent dat er te veel migranten zijn.

Het is de vierde keer, na 2011, 2013 en 2014, dat het onderzoek wordt uitgevoerd. In België werden ongeveer 500 respondenten tussen 16 en 64 jaar online bevraagd. Andere deelnemende landen zijn: Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada, China, Frankrijk, Groot-Brittannië, Duitsland, Hongarije, India, Israël, Italië, Japan, Mexico, Polen, Rusland, Saudi-Arabië, Spanje, Turkije, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zuid-Korea en Zweden.

De migratie in de wereld is twee jaar geleden gestegen tot 230 miljoen mensen, zo blijkt uit cijfers van de Verenigde Naties. In 1990 waren het nog 150 miljoen mensen.

Turken die klagen over migranten, de ironie. :roflol:
 
De afgelopen 5 weken ben ik in Turkije geweest.

Ik begon wel op een gegeven moment te twijfelen of ik op dat moment in Turkije was.
Je hoort alleen maar arabisch of koerdisch op straat.

Dusja, ergens snap ik die Turken wel.
 
wpid-michael-jordan-laugh.gif
 
De groep Britten dat het meest voor het sluiten van de grenzen is is van Afrikaanse afkomst (incl. afro-carribisch). Kan uitleggen waarom, wat ik denk dat de oplossing is, maar word ik alleen maar depressief van. De wereld is fucked, "fuck het allemaal, leef me leven alleen" -- Appah, of Appa of hoe die heet.
 
Nee, de vernietiging van Israel en de takfiri-terroristen.
 
Nooit statistiek gehad? 500 kan prima voldoende zijn om uitspraken te doen over de Belgische bevolking.
 
De oorzaak aanpakken, zoals bij alles de bron van het probleem aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
Nooit statistiek gehad? 500 kan prima voldoende zijn om uitspraken te doen over de Belgische bevolking.
Inderdaad, als die 500 mensen representatief zijn zal er een zeer kleine afwijking zijn tussen 10.000.000 belgen ondervragen en 500.
Uit mijn directe omgeving heb ik wel het gevoel dat het eerder 80% is die tegen deze roekeloze immigratie is. De meest racistische mensen zijn vaak zelf geïmmigreerd. Zeer veel stemmers van Vlaams Belang zijn ook 1e of 2e generatie immigrant.
 
Back
Naar boven