Fitness Seller

EU/VK & NAVO

Bezoekers in dit topic

Dit is flauwekul. Er zijn enorm veel inspanningen geweest om dit juist niet te laten gebeuren. Sinds 2015 zijn de asielaanvragen in Europa gehalveerd. Je kan het natuurlijk nog steeds te veel vinden of oneens zijn met het beleid aangaande selectie en dergelijke, maar het is niet klakkeloos mensen binnenlaten of ongecontroleerd.
Gaat vooral om hoe selectief de toekenning van de status is. Het is niet zo alsof je er alleen in komt als je kunt aantonen dat een bedrijf op je speciale skills staat te wachten, dat zij je als expat willen en met je visa aanvraag helpen. Nu heb ik daar afhankelijk van de economie zo m'n bedenkingen bij maar ik doel er ook weer niet op dat elke extra migrant daar aan voorbij dat al een klakkeloos open borders beleid maakt.

We wijzen ook wat af; zijn de inspanningen daartoe geweest? Of ging dat meer om het dempen van de toestroom? Die wellicht weer kan toenemen door nieuwe chaos in het mi?

Oprechte vraag overigens, het leek toch zo te zijn dat iedereen welkom was en alles toe kreeg.

Lidstaten hebben overigens mede voor problemen gezorgd. Die komen afspraken niet of nauwelijks na waardoor andere lidstaten meer last kregen. Tevens is het aan de ene kant miljarden ontvangen om een land naar Europese waarden en normen te brengen (met name economisch) maar als puntje bij paaltje komt hekken neerzetten en tegen afspraken in een ander populistisch beleid voeren. Dat is hypocriet. Met name voor Hongarije, die hele economie drijft op EU-subsidie. Zonder de EU was het nog steeds een of ander communistisch klote hol.
Eens dat dat hypocriet is en het niet delen van de problemen (of het vormen van een geheel front dat zouden zij willen en dat kan natuurlijk ook) uiteindelijk erger is voor anderen in de EU. Ik doel meer op de zorgen dat er ook genoeg EU geld klaar staat om dingen op sommige gebieden slechter te maken. Groepen die foute mensen leren hoe ze moeten liegen om een status te krijgen, etc.

Populisme ziet toch het liefst die programma's voor interne steun samen met een sterke grens.
 
Gaat vooral om hoe selectief de toekenning van de status is. Het is niet zo alsof je er alleen in komt als je kunt aantonen dat een bedrijf op je speciale skills staat te wachten, dat zij je als expat willen en met je visa aanvraag helpen. Nu heb ik daar afhankelijk van de economie zo m'n bedenkingen bij maar ik doel er ook weer niet op dat elke extra migrant dat al een klakkeloos open borders beleid maakt.

We wijzen ook wat af; zijn de inspanningen daartoe geweest? Of uitte dat zich meer in het dempen van de toestroom? Die wellicht weer kan toenemen door nieuwe chaos in het mi?

Oprechte vraag overigens, voorheen leek het toch zo te zijn dat iedereen welkom was.


Eens dat dat hypocriet is en het niet delen van de problemen (of het vormen van een geheel front dat zouden zij willen en dat kan natuurlijk ook) uiteindelijk erger is voor anderen in de EU. Ik doel meer op de zorgen dat er ook genoeg EU geld klaar staat om dingen op sommige gebieden slechter te maken. Groepen die foute mensen leren hoe ze moeten liegen om een status te krijgen, etc.

Populisme ziet toch het liefst die programma's voor interne steun samen met een sterke grens.
Er is wel een en ander aangescherpt volgens mij. Maar grote vraagstukken blijven nog steeds actueel in de EU. Wat gaat de EU doen met de krimpende bevolking, groeiend tekort aan arbeidsplaatsen, het zorgen voor een effectief beleid ten aanzien van herverdelen en vernieuwing asielprocedures binnen de EU enzovoorts. Structurele oplossingen zijn nodig.
 
Ik hoop voor ze dat dit gewenste verbeteringen geeft zonder weer te veel soevereiniteit kwijt te raken
 
Niks doen zal denk ik eerder leiden tot nog minder "soevereiniteit". Lastig begrip overigens. Heeft ook verschillende definities. Het innen van belastingen en het alleenrecht op geweld ligt nog altijd bij de NL staat. Maar er is meer natuurlijk.
 
giphy.gif


De Duitsers hebben natuurlijk veel verstand van zo'n umsiedlungsaktion.
 

Matt Hancock has said patients asking to be treated by a white member of staff must be told "no" and backed up by management.


 
Grote misvatting. Die deregulatie maakt het makkelijker voor onderklasse om te concurreren en economische vooruitgang te maken. Politici die zoveel overheidsmeienis hebben geimplementeerd deden hun electoraat juist pijn.

Regulatie beschermt vooral de elite en veroorzaakt grotere economische ongelijkheid.

Niet voor niets een voornaamste reden om bij de eu weg te willen.
 
Doe mij toch maar Orban, en zijn partij, i.p.v. Jobbik. Probeer maar eens met die gasten te praten als ze dé partij zouden worden.

1576254065891.png
 
Back
Naar boven