AndroidHealthClinic

EU/VK & NAVO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic



1979 was a year that still shapes our world even today. That was when three fundamental forces - the collapse of communism, neoliberalism, and politicized and radicalized religion, fused into a single potent force.

The Ayatollah Khomeini’s Islamic revolution in Iran, Pope John Paul II’s visit to Poland, the opening of China under Deng Xiaoping, Great Britain’s neoliberal shift under Margaret Thatcher and the Soviet Union’s invasion of Afghanistan - these are just some of the key events that took place in 1979. Forty years on, their effects are more apparent than ever before. Ongoing crises in the Middle East, expanding terrorist networks, the never-ending conflict in Afghanistan, China’s rapid rise to world power, the omnipresent issue of Brexit and the EU’s concerns about its place in the world all have their origins in 1979. As change takes place around the world at an increasing tempo, we link the global events of 40 years ago to today’s political challenges. Who were the great actors, the architects of history back then? And how do their decisions still influence our world today? A dynamic, investigative documentary that looks back into the past to explain the present.
 
Ben benieuwd naar hoe VK er voor staat economisch over 5 jaar.

Trouwens niet chiq om na te trappen op Guy.
 
Het mag... Guy heeft het fanatisme van sommige voormalige dictators. Ik wantrouw mannen die niet pragmatisch kunnen zijn.
 
Dat snap ik maar daden doen meer pijn dan woorden.

Dat Trump won was al genoeg. Daarna nog natrappen vond ik ook zielig.
 

We recognise that this topic in general and any insight and learning are matters of strong public interest, although it does not necessarily follow that it is in the public interest to disclose any specific information relating to it.

UqXg.gif
 



UqXg.gif
Fuckers.

De inteelt is strong in deze.
1582482543223.jpg



Ik pleit er al een tijdje voor. Barbaarse culturen vereisen barbaarse maatregelen om orde te houden. Het herinvoeren van de doodstraf zal helpen (en het vervangen van het slappe linkse rechtssysteem).
En natuurlijk massale deportaties.
 
Wat gaat er nu gebeuren tussen de EU en Turkije mbt Griekenland?
 
Hebben ook zo'n azc afgefikt. Politie en militairen aan de grens. Een invader is geschoten.

Ik las ook iets over dat er nieuwe opvang gebouwt ging worden op zo'n grieks eiland en dat dit zelfs op door de overheid toe-geeigende grond gebeurde (maar was me niet helemaal duidelijk in de vertaling). Daar wordt ook heftig tegen geprotesteerd, rellende burgers met vuurwapens vs politie, en hebben die politie in het hotel waar ze overnachtten opgezocht om even een draai aan de oren te geven. :roflol:









Hollandse hulpverleners Lesbos ‘met metalen staven aangevallen’
 
Hebben ook zo'n azc afgefikt. Politie en militairen aan de grens. Een invader is geschoten.

Ik las ook iets over dat er nieuwe opvang gebouwt ging worden op zo'n grieks eiland en dat dit zelfs op door de overheid toe-geeigende grond gebeurde (maar was me niet helemaal duidelijk in de vertaling). Daar wordt ook heftig tegen geprotesteerd, rellende burgers met vuurwapens vs politie, en hebben die politie in het hotel waar ze overnachtten opgezocht om even een draai aan de oren te geven. :roflol:









Hollandse hulpverleners Lesbos ‘met metalen staven aangevallen’
Hulpverleners?
Optyfen marxistische kuthippies!

LiveLeak-dot-com-antifasuckerpunch_1581735363.gif
 
 
Back
Naar boven