AndroidHealthClinic

€ / maand ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 sportscholen, :p
1 dichtbij, voor makkelijke dingen 28,- 3 x per week
1 andere plaats, real bodybuild school 31,- onbeperkt
 
Je bent zeker de schoonmaker in die centra..? ;)


De prijzen lopen allemaal wel flink uiteen, zeg.

De schoonmaker traint idd ook wel is bij ons :D

Werk zelf bij een grote fitnessketen, daarnaast beheer ik voor m'n stage een gym. En ken ik door m'n opleiding veel eigenaren/instructeurs van andere centra.
 
35 euro per maand
90 euro voor 3 maanden
 
Ik moet van fitness veranderen omdat ik ergens anders ga studeren. Er is dichtbij mijn kot een passage fitness maar wat die mensen durven vragen is schandalig:

Indien jaarabonnement:
74 euro om lid te worden -> verplicht
58 euro per maand betalen

Indien 3 maanden abonnement:
114 euro om lid te worden -> verplicht
68 euro per maand

Alles is daar splinternieuw, maar het zit daar vol met pussy's. Het merendeel van de leden bestaat uit vrouwen en de mannen die daar komen zijn ofwel superdik ofwel supersmal. Bovendien hebben ze daar lang niet alle toestellen die ik nodig heb om aan body building te kunnen doen. Na een korte rondleiding had ik dan ook vriendelijk bedankt gezegt :D
 
35 euro maar ja we hebben geen squat rek kan het alleen op de smit doen
voor de rest wel goed daar.
allemaal nieuwe dumbels
 
Ik moet van fitness veranderen omdat ik ergens anders ga studeren. Er is dichtbij mijn kot een passage fitness maar wat die mensen durven vragen is schandalig:

Indien jaarabonnement:
74 euro om lid te worden -> verplicht
58 euro per maand betalen

Indien 3 maanden abonnement:
114 euro om lid te worden -> verplicht
68 euro per maand

:eek: Damn! Dat zijn geen kinderachtige bedragen, bro!

Alles is daar splinternieuw, maar het zit daar vol met pussy's. Het merendeel van de leden bestaat uit vrouwen en de mannen die daar komen zijn ofwel superdik ofwel supersmal. Bovendien hebben ze daar lang niet alle toestellen die ik nodig heb om aan body building te kunnen doen. Na een korte rondleiding had ik dan ook vriendelijk bedankt gezegt :D

Laat me raden? Breezah-gym nr. 1 van het Westelijk Halfrond! Goed dat je daar niet bent gaan trainen man! (Edit: voor BB kan je beter losse dumbbells/halters gebruiken ipv toestellen, maar dat terzijde).
 
369euro/jaar = 30.75/maand, wel redelijk weinig losse gewichte e.d. maar toffe sfeer.
 
Mijn 45 euries maar in Tilburg kosten ze allemaal eigenlijk wel rond deze prijs
 
35 uurow de maand, wil eigenlijk wel naar een andere gym maar iets beters is hier niet. Er is in ieder geval een squat rek wat voornamelijk voor barbell curls gebruikt word. Verder wel weinig bankjes, 2 benchpress, en stuk of 5 gewone bankjes inc verstelbare. Als het druk is kan je dus lang wachten.
 
Ik moet van fitness veranderen omdat ik ergens anders ga studeren. Er is dichtbij mijn kot een passage fitness maar wat die mensen durven vragen is schandalig:

Indien jaarabonnement:
74 euro om lid te worden -> verplicht
58 euro per maand betalen

Indien 3 maanden abonnement:
114 euro om lid te worden -> verplicht
68 euro per maand

Alles is daar splinternieuw, maar het zit daar vol met pussy's. Het merendeel van de leden bestaat uit vrouwen en de mannen die daar komen zijn ofwel superdik ofwel supersmal. Bovendien hebben ze daar lang niet alle toestellen die ik nodig heb om aan body building te kunnen doen. Na een korte rondleiding had ik dan ook vriendelijk bedankt gezegt :D


Damn, alleen al zoveel betalen om lid te mogen worden.... Opzoute
 
De schoonmaker traint idd ook wel is bij ons :D

Werk zelf bij een grote fitnessketen, daarnaast beheer ik voor m'n stage een gym. En ken ik door m'n opleiding veel eigenaren/instructeurs van andere centra.

*jaloers!* ;)


Ik zit zelf met een dilemma. Bij m'n huidige sportschool betaal ik 46 euro voor onbeperkt fitness, waarbij je om de dag gebruik kan maken van een sauna. Echter doe ik dat sowieso nooit, evenmin dat ik op de sportschool douche of aan de bar wat te eten/drinken neem. De apparatuur is verouderd, enige voordeel is dat de dumbbells tot 40 kg gaan. Ik doe redelijk veel oefeningen met dumbbells. De sportschool is gelegen in een wat minder deel van Amsterdam-Noord en behuisvest overwegend surinamers/marokkanen die redelijk ingetogen trainen. Weinig echte sfeer dus afgezien van een paar relaxte gozers die ik af en toe zie. De openingstijden zuigen ook; s'avonds maar tot 21.30 en in het weekend tot 13.00..

Nu worden er bij mij in de buurt als paddestoelen allerlei sportschooltjes opgestart met véél lagere prijzen maar waar de nadruk veel op cardio ligt en het krachttrainen op (nieuwe) apparaten dient te gebeuren. Net ben ik even wezen kijken bij één van die sportscholen (Basic-Fit) welk ruim van opzet is, de nieuwste apparaten voor krachtraining, geen instructeurs en ook geen douche. Eigenlijk perfect als je naar de prijs kijkt: € 15,95 per maand. Echter verwacht ik er weinig 'hardcore' maar zag ik al wel wat mensen trainen die me toch wat meer aanspraken (nederlanders, die toch het sociale wat hoger in het vaandel lijken te dragen hier in A'dam). Ik zal veel oefeningen met cable-machines moeten gaan doen aangezien de dumbbells maar tot 20kg gaan....

Nu wordt ook deze bij mij binnenkort geopend, misschien heeft iemand ervaring met Bizzfit..?
Wat moet ik doen, blijven of gaan...??????
 
29,50 per maand en onperkt trainen
 
Hier in Luik ...

20 EUR per maand, onbegrensde toegang
(cardio, fitness, bodybuilding, collectieve koersen,
solarium (supplement), ontspanning-ruimte)

maandag tot vrijdag van 8u tot 23u
zaterdag en zondag va 9u tot 15u
 
:D 64 euro, onbeperkt, met sauna, zonnebank, zwembad etc.
 
25€/maand onbeperkt en ook omdat ik student ben :p, gym is redelijk groot en net nieuw gebouwd + gratis begeleiding, zonnebank, sauna en klein zwembadje

Lol effe men post aanpassen, ik dacht dat iedere gym een sauna en zonnebank had :d dus zette ik het er niet bij :)
 
Back
Naar boven