MuscleMeat

[€€€] Gezocht: iemand die voedingsplannen maakt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacquesG

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2014
Berichten
90
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
85kg
Goedemiddag allen,

Ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft in het maken van voedingsplannen voor enkele klanten van mij. Op maandbasis zou het gaan over een tiental plannen.
Dit is uiteraard betalend. Heb jij hier ervaring mee en wil jij wat bijverdienen? Stuur mij een berichtje inclusief volgende gegevens:

- Enkele voorbeelden van gemaakte voedingsplannen
- Prijs per plan?
- Hoeveel kan je er per week/maand maken?
- Hoe snel kan je er één opleveren?
- Wat is je ervaring met fitness? Zowel persoonlijk als eventueel zakelijk?
- In eigen woorden het verschil uitleggen tussen afvallen/spieren kweken (massa) en wat de impact is op je voeding.
- Heb je een BTW nummer? Zo nee, kan je kwitanties maken?

Ik kijk uit naar jullie reacties!
 
Stuur me maar een privebericht dan stuur ik m'n Iban en maak ik wat perfect uitgebalanceerde schema's.
 
Geld willen ontvangen voor voedingsschema's is geldklopperij. Hier is genoeg gratis info te vinden; met een paar basisrichtlijnen voor kcal-, vet- en eiwitinname ben je er al voor 90%. Lees daarnaast bijvoorbeeld Burn the Fat, Feed the Muscle voor wat basisinfo. Ik heb een beetje afkeer tegen mensen die omzet willen draaien met het maken van standaard voedingsschema's voor onwetende mensen. Helemaal triest als je dit wilt en vervolgens hier op het forum komt vragen naar info omdat je er zelf blijkbaar ook de ballen verstand van hebt.
 
Goedemiddag allen,

Ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft in het maken van voedingsplannen voor enkele klanten van mij. Op maandbasis zou het gaan over een tiental plannen. Hoezo kan je dit zelf niet, is super makkelijk?
Dit is uiteraard betalend. Heb jij hier ervaring mee en wil jij wat bijverdienen? Stuur mij een berichtje inclusief volgende gegevens:

- Enkele voorbeelden van gemaakte voedingsplannen Tegen betaling, €300 per voedingsplan kan ik een voorbeeld laten zien.
- Prijs per plan? €300,-
- Hoeveel kan je er per week/maand maken? Tientallen
- Hoe snel kan je er één opleveren? 5 min
- Wat is je ervaring met fitness? Zowel persoonlijk als eventueel zakelijk? Train 9,5 jaar, powerlift er 2,5 en coach nu 9 maanden powerlifters
- In eigen woorden het verschil uitleggen tussen afvallen/spieren kweken (massa) en wat de impact is op je voeding. Wat voor kut coach ben je als je dit niet eens weet?
- Heb je een BTW nummer? Zo nee, kan je kwitanties maken? Je mag in natura betalen, wel diep in je keel steken.

Ik kijk uit naar jullie reacties!
Zie dikgedrukt, ik hoor wel wanneer ik die €3000,- ontvang.
 
Geld willen ontvangen voor voedingsschema's is geldklopperij. Hier is genoeg gratis info te vinden; met een paar basisrichtlijnen voor kcal-, vet- en eiwitinname ben je er al voor 90%. Lees daarnaast bijvoorbeeld Burn the Fat, Feed the Muscle voor wat basisinfo. Ik heb een beetje afkeer tegen mensen die omzet willen draaien met het maken van standaard voedingsschema's voor onwetende mensen. Helemaal triest als je dit wilt en vervolgens hier op het forum komt vragen naar info omdat je er zelf blijkbaar ook de ballen verstand van hebt.

Daar gaat het ook niet om.
Hij of zij ziet een markt of een gat in de markt.
What tha f is the problem ?
 
Te koop Corona vrije lucht, in liter flessen.
 
Bijzondere tijden, bijzondere vragen. Google biedt antwoorden.
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven