EuroMuscleShow
Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste mede-bodybuilding liefhebbers!
Even kort over mij, sommigen van jullie zullen mij wellicht kennen van de NPC Benelux waar ik al bijna 7 jaar mee draai.
Hiernaast ben ik de Marketing Director van de Euro Muscle Show.
Na jaren hard werken en jullie support was de eerste editie van de Euro Muscle Show in 2024 de grootste fitness expo van Nederland ooit!
Daarnaast waren wij ook de eerste IFBB Pro show in Nederland in bijna 20 jaar.
Met grote trots kan ik aankondigen dat wij in 2025 terug zullen keren naar de RAI Amsterdam.
Groter, sterker en beter! Net als jullie hoop ik! 💪😉
Het event van 2025 zal ongeveer 1.5x zo groot zijn als ons event in 2024. Tevens kunnen jullie ook dit jaar weer rekenen
op een gave lineup van legendarische bodybuilders / atleten waaronder: Mr. O Samson Dauda, Lee Priest, Kevin Levrone, Wesley Vissers, William Bonac en meer!
(Binnenkort komen er nog wat gave namen bij)
Dit jaar zal er naast de overige powersports evenementen wederom een NPC Benelux IFBB Pro Qualifier en IFBB Pro Olympia Qualifier plaatsvinden!
De registratie voor deelname hiervoor is inmiddels geopend via onze site of die van de NPC Benelux.
Voor Pro's gaat registratie via het IFBB Pro Dashboard.
Een powersports evenement organiseren van deze schaal is in Nederland nog nooit gedaan, het is dan ook een enorme challenge.
De organisatie bestaat uit liefhebbers van de powersports en samen als community maken we dit evenement een success.
We willen de leden van Bodybuilding.nl extra bedanken door een permanente kortingscode aan te bieden.
View hidden content is available for registered users!
Tot 1 April hebben we verlaagde ticketprijzen, de discount is ook hierbovenop geldig.
We zien jullie graag terug bij de Amsterdam RAI op de Euro Muscle Show 2025 op 12 /13 Juli!
P.s.: voor de meest recente updates houdt onze Instagram pagina in de gaten.
Daan Kempen
Euro Muscle Show