MuscleMeat

Eurogym Brugge openingsuren?

Bezoekers in dit topic

Nasta

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2010
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Beste mensen

Kan iemand mij eventueel eens de openingsuren van deze gym doorspelen?

Ik ben terug dedicated aan het trainen en sta al op om 6:00 voor een hevige bos/stadloop van 9à10 km .. daarna zou ik het liefst vanal gelijk naar de Gym gaan.. maar nergens vind ik in regio Brugge een gym die open is vanaf 7:00 (laat staan vroeger) .. enkel eurogym dus kan ik niets van terugvinden..

Thanks already
grtz
Nass
 
loop er eens langs?
 
Beste mensen

Kan iemand mij eventueel eens de openingsuren van deze gym doorspelen?

Ik ben terug dedicated aan het trainen en sta al op om 6:00 voor een hevige bos/stadloop van 9à10 km .. daarna zou ik het liefst vanal gelijk naar de Gym gaan.. maar nergens vind ik in regio Brugge een gym die open is vanaf 7:00 (laat staan vroeger) .. enkel eurogym dus kan ik niets van terugvinden..

Thanks already
grtz
Nass

van 9uur doorlopend tot 22 uur, feestdagen en weekends van 9uur tot 12. aub:)
 
Is misschien wel hard core maar persoonlijk zou ik voor een andere gym gaan.
 
Ik wou er eens gratis proberen toen ik op zoek was naar een nieuwe gym, mocht niet :D
Die oude vrouw (geen milf) aan balie was dan nog eens zeer onvriendelijk ook.

Ze hebben geen website en ik kan me de gym en het materiaal ook niet meer herinneren.
 
Ik wou er eens gratis proberen toen ik op zoek was naar een nieuwe gym, mocht niet :D
Die oude vrouw (geen milf) aan balie was dan nog eens zeer onvriendelijk ook.

Ze hebben geen website en ik kan me de gym en het materiaal ook niet meer herinneren.

haha idd daar doet ze helaas niet aan mee, eens gratis mogen trainen
 

Gezelligheid, kostprijs, matriaal (niet allemaal oud en in het licht blauw geschilderd)
Heb er liefst ook een paar vrouwtjes bij (wat bij mij nu ook niet echt het geval is :()
Continental, Benny's, Oxy spreken me meer aan dan euro.
 
Eurogym ken ik niet, maar heb een tijd om praktische redenen in Brugge getraind en vond Continental wel een goeie keus. Zowel qua materiaal, prijs als sfeer.
Yonis vond ik ook oké, maar daar heb je geen squatrack. Of toch niet toen ik er trainde.

Marter zei:
Is dat niet die nieuwe Healthcity-kloon aan het station? :)
 
Jup,
Benny's en healtcity kun je in Brugge zeker niet vergelijken.
Maar 't is wel een betere kloon.
 
Sorry voor de epische bump maar, ik zit momenteel in Bennies maar zou graag veranderen.. Ik had gehoord van Jim's maar ben er zelf nog nooit geweest iemand hier ervaring mee? Zou eigenlijk het liefst van al naar Continental gaan maar dit is nogal ver van het T'zand waar mijn school is.

Grts.
 
Sorry voor de epische bump maar, ik zit momenteel in Bennies maar zou graag veranderen.. Ik had gehoord van Jim's maar ben er zelf nog nooit geweest iemand hier ervaring mee? Zou eigenlijk het liefst van al naar Continental gaan maar dit is nogal ver van het T'zand waar mijn school is.

Grts.

5-10 minuten fietsen?
 
Back
Naar boven