Fitness Seller

Euromuscle 2025 12&13 juli

Bezoekers in dit topic

K82

Freaky Bodybuilder
Skinny bitch
Waardering
4.819
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
euromuscle2025.jpeg

• Like
Waarderingen: Gremlin
Ik ben bij de eerste geweest. Als er niets geleerd en dus verbetert wordt dan kom je op een ienie mini FIBO met teveel mensen op de m2.
De gedachte voor een wedstrijd was mooi maar de plaatsen om er echt voor te gaan zitten te weinig.

Maar goed vanuit positieve gedachten is het wel de moeite waard om te laten groeien en dan is nu bezoeken noodzakelijk om te ontwikkelen.
Elk jaar een stukje beter zou top zijn. Ik ga in ieder geval weer heen.

• Like
Waarderingen: K82 en Gremlin
Ik ben bij de eerste geweest. Als er niets geleerd en dus verbetert wordt dan kom je op een ienie mini FIBO met teveel mensen op de m2.
De gedachte voor een wedstrijd was mooi maar de plaatsen om er echt voor te gaan zitten te weinig.

Maar goed vanuit positieve gedachten is het wel de moeite waard om te laten groeien en dan is nu bezoeken noodzakelijk om te ontwikkelen.
Elk jaar een stukje beter zou top zijn. Ik ga in ieder geval weer heen.
Een paar jaar geleden was er toch ook zoiets ik december? Show met een beurs. Ik kan even niet op de naam komen..

• Like
Waarderingen: K82
Een paar jaar geleden was er toch ook zoiets ik december? Show met een beurs. Ik kan even niet op de naam komen..
je bedoelt dan waarschijnlijk de lichtstad open dat is een verzameling aan wedstrijden plus meerdere standhouders.

• Like
Waarderingen: K82
je bedoelt dan waarschijnlijk de lichtstad open dat is een verzameling aan wedstrijden plus meerdere standhouders.
Nee, een expo in de richting zoals fitfair. Wss al te lang geleden. Maakt ook niet uit. Hoe dan ook... Zou wel tof zijn als ze het ieder jaar weten te verbeteren!

Nee, een expo in de richting zoals fitfair. Wss al te lang geleden. Maakt ook niet uit. Hoe dan ook... Zou wel tof zijn als ze het ieder jaar weten te verbeteren!
Ohhh jij bedoelt iets van 20 jaar geleden 🙈
Toen de bonden elkaar nog iets gunde.

• Wow
Waarderingen: Gremlin
Ik heb weekend tickets. Vond het vorige jaar wel leuk en zoals @NobodySpecial zegt. Was toen kwa opzet niet slim gedaan met die wedstrijd.. maar ze gingen die nu naar achteren verplaatsen had ik gehoord. En schijnt nog groter te worden. Met nog betere namen. Samson Dauda komt ook bijvoorbeeld.

Plus pro show is ook openbodybuilding dit jaar.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: K82, NobodySpecial en Gremlin
Ik heb weekend tickets. Vond het vorige jaar wel leuk en zoals @NobodySpecial zegt. Was toen kwa opzet niet slim gedaan met die wedstrijd.. maar ze gingen die nu naar achteren verplaatsen had ik gehoord. En schijnt nog groter te worden. Met nog betere namen. Samson Dauda kont ook bijvoorbeeld.

Plus pro show is ook openbodybuilding dit jaar.
Yep moet wel gezegd worden dat ze er alles aan doen om het te laten wortelen als iets blijvends. Dus zal ik door te komen mijn steentje bijdrage.

• Like
Waarderingen: K82 en Maximum Effort
Terug
Naar boven