AndroidHealthClinic

europe pharmaceuticals hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

quibus

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 apr 2005
Berichten
1.258
Waardering
288
Kan momenteel geen hyges en geen canadians krijgen maar kreeg onderstaande aangeboden.
Op alle vials zit een code die je op de website kunt checken.
ben nu 7 dagen op 10iu en heb enorme zere handen met name me vingertoppen.
Maar had er verder nog nooit van gehoord en vind er bar weinig over terug.
iemand bekend mee?

Merk: europe pharmaceuticals

kl9TmvV.jpg


CEkNOAq.jpg


Tlwnadj.jpg
 
Ik zet 10iu pd
ik ga wel bloedtest doen ergens volgende week.
10iu im zetten en dan 3,5 uur later bloed trekken.
 
En welke waarde moet er dan uitkomen? Waar laat jij het doen? Ik heb al besteld bij bloedwaardentest.nl
 
n0EY6He.jpg



Op bovenstaande test is serum slechts twee en igf 500plus.
dmv peptides is dat wat ik begreep niet haalbaar.
Mooiste is:
Serum 20+
Igf 400+

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Kut plaatje klopt niet zal ff kijken hoe ik die test erop krijg

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

CQBoKgb.jpg


---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

CQBoKgb.jpg
 
Heb gelezen dat igf testen niet juiste manier is omdat dit door andere factoren lager uit kan vallen. Op de foto is gh 2.1. Dit is dus zonder gh zetten? Hij moet dus rond 20 zitten?
 
n0EY6He.jpg


nrCYUG0.jpg




genos worden behoorlijk nagemaakt hoor.
ik kan ze hier per 100stuks kopen voor een lachertje.
Op amerikaanse verkoopsites gaan die dingen voor de jackpot weg maar hier kosten ze nog geen kwart van die bedragen.
waarom zou men ze hiet voor een schijntje per 100verkopen als ze legit zijn.
Er zal vast wel echt te koop zijn maar niet in de mate die er nu aangebodrn wordt.
maar bovenstaande zijn niet ok denk ik, heb ze nu dagelijks gezet na paar weken canadians en alle effecten worden minder en ik wordt vetter.
heb nu evogene gehaald en zal ook bloedtest doen.

Nou, laat me die zogenaamde namaak geno's maar eens zien dan. Durf er geld op te zetten dat je dat niet kan.
Als je 100st inkoopt kan je ze sws voor lachertje inkopen. Heb je enig idee wie zulke aantallen zo heeft liggen? Maffia, pkk etc....is gewoon gestolen waar.
 
En die maffia gaat ze hier verkopen voor kleine 100euro terwijl ze in amerika voor driedubbele weggaan?
Ik zal kijken of ik een foto kan/mag maken maar ik ga ze niet kopen om te fotograferen :)
 
Al bloed laten checken op gh?
Ik vandaag bloed afgegeven. Vanmorgen 10iu hygetropin.cn gezet
 
Al bloed laten checken op gh?
Ik vandaag bloed afgegeven. Vanmorgen 10iu hygetropin.cn gezet

Wanneer bloed getapt, 3uur later?

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

Wanneer bloed getapt, 3uur later?

Ok 3uur later dus, lees het net in de andere post van je.
 
Uitslag binnen van hygetropin.cn ben er wel achter dat er wel degelijk groeihormoon in zit maar hoeveel is eigenlijk moeilijk te zeggen.
 
Ik moet de waarde nog x 1,6 doen staat er maar hij zou minimaal 200 moeten zijn las ik laatst ergens. Is er iemand die zijn gh al eens heeft laten testen bij bloedwaardentest.nl??? Wat waren jouw waardes?
 
deze post heb je net ook al gedaan in een ander topic
 
als je hem daar post hoef je hem hier toch niet weer te posten
 
He toilettas, bemoei je lekker met je eigen zaken als je niks te melden hebt
 
En die maffia gaat ze hier verkopen voor kleine 100euro terwijl ze in amerika voor driedubbele weggaan?
Ik zal kijken of ik een foto kan/mag maken maar ik ga ze niet kopen om te fotograferen :)

Uhm, ja? Zolang je de juiste connecties hebt is alles te krijgen voor goede prijzen bij grote aantallen. Waarom zouden ze het risico nemen om het naar USA te gaan brengen als het heel makkelijk hier kan en het toch allemaal pure winst is.
Maar nogmaals, laat me je zogenaamde fake genotropin pennen maar eens zien. Gegarandeerd dat je dat (nog steeds) niet kan.
 
He toilettas, bemoei je lekker met je eigen zaken als je niks te melden hebt

dit topic gaat over europe pharmaceuticals hgh inmiddels zitten we al bij de alley hgh en nu gaat het al over de hyge.cn post liever dingen over
europe pharmaceuticals hgh anders maak je maar nieuw topic aan post je het daar maar


---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

wat is er aan de hand met je de laatste tijd bro :o zit je aan de tren?

ja de tren van gg hehehehe
 
Back
Naar boven