Fitness Seller

Europe Strongest Man 2017 livestream? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vincent93

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2016
Berichten
86
Waardering
32
Lengte
1m73
Massa
102kg
Hallo,

Was benieuwd of iemand weet of ESM ook nog ergens anders te kijken valt dan op die kut site Floelite?
Zou het best op Floelite willen kijken maar hun accepteren alleen maar creditcard wat ik dus niet heb...
 
Volgens mij alleen betalend... Soms staat er hier wel een link van iemand in het publiek: Starting Strongman
 
hier kan je een livestream voor de deadlifts vinden Daniel Blackett

niet de beste kwaliteit maar beter iets dan niets..
 
Dat wordt nog spannend! Misschien dat Hall niet voluit bij de Tyre Flip is gegaan, omdat hij uiteraard de deadlift met overmacht wil winnen.

Toch zie ik Bjornsson winnen: de Stones zal hij gemakkelijk winnen en bij de Car Walk lijkt hij mij ook in het voordeel.
 
Dat wordt nog spannend! Misschien dat Hall niet voluit bij de Tyre Flip is gegaan, omdat hij uiteraard de deadlift met overmacht wil winnen.

Toch zie ik Bjornsson winnen: de Stones zal hij gemakkelijk winnen en bij de Car Walk lijkt hij mij ook in het voordeel.

Ik denk ook dat Thor wint. Eddie pakt net niet genoeg punten op de rest en Thor wint sowieso de carwalk en stones. En hij staat nu al 3 punten voor op Eddie..
 
Thor heeft een ziekte de halve kant van zijn gezicht is verlamt kan ook wel invloed hebben.
 
Thor heeft een ziekte de halve kant van zijn gezicht is verlamt kan ook wel invloed hebben.

Volgens mij was dat een 1 april grap :roflol:

De stones gingen gelijk op maar op de voorlaatste maakte Hall een klein foutje.
 
Volgens mij was dat een 1 april grap :roflol:

De stones gingen gelijk op maar op de voorlaatste maakte Hall een klein foutje.
Nee joh gek je ziet het duidelijk in ze gezicht en praten
 
Nee joh gek je ziet het duidelijk in ze gezicht en praten
Geen grap, hij loopt constant zo met zijn bek te trekken, ook als de camera's niet op hem zijn gericht.
 
Die 216 kg axle press van eddie hall was nog wel de highlight vond ik.. iedereen gebruikt leg drive op de axle en daar komt eddie die alles strict drukt met gemak.. gewoon vernederend lol
 
Live was de car walk tussen Hafthor en Hall het spannendst. Stones ook, maar na dat foutje van Hall op de 4e was het in 1x over.
 
Was yrouwens een verrassing Alex Moonen in het publiek te zien, en Simon Sulaiman zat in dezelfde vlucht als wij.
 
Ik snap dat het nooit voor max is gedaan maar z zou in goede tijden toch zrker in staat zijn tot een 216 axle?
 
Ik snap dat het nooit voor max is gedaan maar z zou in goede tijden toch zrker in staat zijn tot een 216 axle?

Ik keek ook even op dat er nieuw WR bijstond...

Edit, Z deed blijkbaar 'maar' 215kg : Apollon's Axle Press for Max Weight – 215 kg (474 lb) (World Record, 2010 Giants Live, Istanbul, Turkey)
 
Nog een highlight voor mij: dat zowel Hollands als Felix de axle double overhand cleanden. Vooral bij Hollands zag dat er echt indrukwekkend uit...
 
Back
Naar boven