MuscleMeat

Aankondiging Europees Kampioenschap Powerlifting 2015

Bezoekers in dit topic

Triple Aces

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2011
Berichten
3.173
Waardering
230
Lengte
1m82
Massa
105kg
Van woensdag tot zaterdag gaat in Chemnitz, Duitsland het EK (equipped) powerlifting door van de EPF (IPF)

Elke dag zijn er wel Belgen en/of Nederlanders aan de bak, dus zeker de moeite om te kijken!
De EPF werkt nu ook samen met VivaTV, een Spaans productiehuis van de BBC om erg mooie streams af te leveren (zie bv de trailer met beelden vanop het EK junioren vorige maand: https://www.youtube.com/watch?v=zHomJ0rr9A0 )

Livebeelden zullen te zien zijn via de geplande evenementen op het kanaal van bovenstaand filmpje, en via www.goodlift.info (doorklikken op live)


Programma van de Belgen en Nederlanders:

Woensdag om 16u: Sandra Wildeman in -57kg
Donderdag om 12u: Ankie Timmers in -72kg
Donderdag om 16u: Pardeep Kailey in -74kg
Vrijdag om 12u: Brenda Van Der Meulen in 84+kg
Vrijdag om 17u: Pjotr Van Den Hoek (weak01) en Jeroen Van Heesvelde (ikzelf) in -105kg
Zaterdag om 11u: Orhan Bilican in -120kg en Steve Ringoot (Genetic) in 120+kg
 
zin in morgenvroeg vertrekken.

Belgie/Ned tegen de rest bring it :D
 
Niet te veel bierie's hè pjotr en driekeerazen


succes iedereen, als jullie die scheidsrechtervrouw zien die mijn bench verneukt heeft geef haar dan de warmen groenten van mij
 
Niet te veel bierie's hè pjotr en driekeerazen


succes iedereen, als jullie die scheidsrechtervrouw zien die mijn bench verneukt heeft geef haar dan de warmen groenten van mij

wat is driekeerazen nu weer snap er de balle van
 
Niet te veel bierie's hè pjotr en driekeerazen


succes iedereen, als jullie die scheidsrechtervrouw zien die mijn bench verneukt heeft geef haar dan de warmen groenten van mij
Ik ga haar zeker zien, maar nogmaals het was die zijscheids die vond dat er iets mis was, niet zij. Zolang hij zn arm niet naar beneden doet mag zij geen start geven.

Thanks, nu er nog zien te raken...
 
Ik ga haar zeker zien, maar nogmaals het was die zijscheids die vond dat er iets mis was, niet zij. Zolang hij zn arm niet naar beneden doet mag zij geen start geven.

Thanks, nu er nog zien te raken...

was niet srs hoor
 
Als zij ni akkoord is met die zijscheidrechter mag zij hem dan ni negeren en toch het startsignaal geven Jeroen? Je hebt dan natuurlijk sowieso 1 rode lamp. Komt wel goed Jeroen wanneer vertrek je in feite?
 
Als zij ni akkoord is met die zijscheidrechter mag zij hem dan ni negeren en toch het startsignaal geven Jeroen?
Heb de lift zelf niet gezien maar de beslissing om niet te starten is een meerderheidsoordeel, aangezien er drie scheidsrechters zijn was in dit geval ook de hoofdscheidsrechter van mening dat geen startsignaal gegeven kan worden. In het hele theoretische geval, dat de hoofdscheidsrechter vind dat het wel ok is zou hij/zij dus kunnen negeren. Verder heeft de lifter binnen de restant van de 1 min nog de tijd een juiste positie aan te nemen om alsnog zijn lift te volbrengen.
 
good luck ! ga zeker kijken
 
Back
Naar boven