XXL Nutrition

[Europharma] Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeror

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2012
Berichten
2.702
Waardering
286
zie foto's :

2r7sm1e.jpg

Dianabol 10 MG tabs

xmil1j.jpg

Nolvadex 10 MG tabs
 
Nolva heeft een hafwaarde tijd van 5-7 dagen, vertel mij dan in godsnaam het nut van sochtend of savonds de tabbies naar binnen jassen????
 
Jaa ik bedoelde de echtheid van de tabs! ;)
 
Nolva heeft een hafwaarde tijd van 5-7 dagen, vertel mij dan in godsnaam het nut van sochtend of savonds de tabbies naar binnen jassen????

er werd hier iets over het humeur gezegd bij het gebruik van nolvadex, dus beter s'avonds voor het goeie.

Jaa ik bedoelde de echtheid van de tabs! ;)

oh lol, ik lees de zin nu over en ik snap hem nu pas ^^.
 
ochtend of savonds maakt geen kont uit voor je bloedwaarden, dat je je humeurig voelt zit puur in je kop voor je tamoxifen concentratie in je bloed maakt het dus nekssss uit!!!!
 
Heb me wel eens slecht gevoeld door nolva. Niet zozeer qua humeur meer een algeheel slecht gevoel, vanaf toen altijd in de avond ingenomen en geen last meer gehad.
 
Heb me wel eens slecht gevoeld door nolva. Niet zozeer qua humeur meer een algeheel slecht gevoel, vanaf toen altijd in de avond ingenomen en geen last meer gehad.

dat blijf ik weird vinden als je nagaat dat het zo een lange halfwaarde tijd heeft, het verandert niks aan je waarde over de dag gezien dat ben je met me eens tog?!
 
dat blijf ik weird vinden als je nagaat dat het zo een lange halfwaarde tijd heeft, het verandert niks aan je waarde over de dag gezien dat ben je met me eens tog?!

Jawel maar heb het idee dat er toch iets van een piek is ofzo en als dat dan na een 4-6 uur is bv terwijl je slaapt...
Weet niet hoe het zit maar wel dat het zo is. Trouwens vaker gehoord hoor dat mensen hetzelfde ervaarde en dat de problemen bij het innemen in de avond voorbij waren.
 
Back
Naar boven