MuscleMeat

Eurosport terug op de Amsterdamse kabel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

saint

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.673
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
94kg
Eindelijk. Op 1 juli krijgen wij in Amsterdam ook weer Eurosport. Dat betekent dat we ook van de bodybuilding wedstrijden kunnen genieten, ipv te kwijlen boven de tv gids.
 
Dolle boel zal dat worden, eurosport zend ook zoveel bb-wedstrijden uit....op van die heerlijke tijdstippen.... :rolleyes: :D
 
Laatst bewerkt:
offtopic: hoe komt dat eigenlijk dat als er bijv op ned 2 en eurosport tennis is dat er 3 seconden vertraging tussenzit terwijl het allebij live is?
 
En waar blijft eurosport in België
Ik hoorde dat er ook hier verandering zou komen door die aankomende veranderingen ivm betaaltelevisie enz., iemand??
 
Metal_Wolf zei:
offtopic: hoe komt dat eigenlijk dat als er bijv op ned 2 en eurosport tennis is dat er 3 seconden vertraging tussenzit terwijl het allebij live is?
Zal wel te maken hebben met de verwerking van het signaal en de afstanden tussen ontvanger en zender.

Als je dezelfde Championsleague wedstrijd op Nederland en Belgie bekijkt, zie je dat Belgie ook iets achterloopt (in Nederland tenminste, zal in Belgie andersom zijn).
 
saint zei:
Zal wel te maken hebben met de verwerking van het signaal en de afstanden tussen ontvanger en zender.

Als je dezelfde Championsleague wedstrijd op Nederland en Belgie bekijkt, zie je dat Belgie ook iets achterloopt (in Nederland tenminste, zal in Belgie andersom zijn).

Belgen lopen altijd achter :roflol:

Als het goed is komt eurosport in friesland ( gemeente Heerenveen sowieso ) terug op de kabel!
 
Santoz zei:
En waar blijft eurosport in België
Ik hoorde dat er ook hier verandering zou komen door die aankomende veranderingen ivm betaaltelevisie enz., iemand??
Ja met die digitale televisie ging het idd terugkomen. Weet alleen niet meer of het in het standaardpakket zat of in 1 van de uitbreidingspakketten.

ReyMysterio zei:
Belgen lopen altijd achter :roflol:
Ow kijk ons fries boerken probeert ook grappig te doen! :rolleyes:
 
Ik vind het toch wonderlijk, die pakketten. Zo'n verschil, waarschijnlijk betalen de UPC'ers meer maar krijgen veel minder zenders...
 
Samu zei:
Ja met die digitale televisie ging het idd terugkomen. Weet alleen niet meer of het in het standaardpakket zat of in 1 van de uitbreidingspakketten.

Waarschijnlijk wel weer betaald...
 
Santoz zei:
Waarschijnlijk wel weer betaald...
Yep denk het ook, alleen niet meer zeker.

Jammer dat Eurosport hier enkele jaren geleden van de kabel ging. Was de enige zender die ik constant leuk vond om naar te kijken. :(
 
saint zei:
Eindelijk. Op 1 juli krijgen wij in Amsterdam ook weer Eurosport. Dat betekent dat we ook van de bodybuilding wedstrijden kunnen genieten, ipv te kwijlen boven de tv gids.

:hedbang: :hedbang: :hedbang:
 
Ik heb altijd al eurosport. :D
 
Hopen dat dat ook voor Haarlem geldt.
 
Samu zei:
Ja met die digitale televisie ging het idd terugkomen. Weet alleen niet meer of het in het standaardpakket zat of in 1 van de uitbreidingspakketten.


Ow kijk ons fries boerken probeert ook grappig te doen! :rolleyes:

Leer eens lezen knul!
Als je kijkt naar mijn woonplaats zie je Assen staan ( Assen is de hoofdstad van Drenthe )mijn vriendin komt uit Heerenveen vandaar dat ik het over Friesland had!
Dus Belgen lopen niet alleen achter ze kunnen ook niet eens lezen :D
 
Samu zei:
Yep denk het ook, alleen niet meer zeker.

Jammer dat Eurosport hier enkele jaren geleden van de kabel ging. Was de enige zender die ik constant leuk vond om naar te kijken. :(
Yep inderdaad, gewoon alle sporten kwamen aan bod,
in Nederland is de situatie ook nog anders, daar zie ik vaak op de nederland 2 diverse sporten waar ze hier in België precies nog nooit van gehoord hebben. Dan spreek ik natuurlijk wel nog niet over BB etc.
 
Var zei:
Ik heb altijd al eurosport. :D
Als je me jaloers probeert te maken, dan lukt dat aardig.

Gelukkig is het na 1 juli 2005 allemaal anders.
 
Back
Naar boven