AndroidHealthClinic

Even alles op een rijtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Oke, ik zit in een mini dilemma :D

Train 3 dagen in de week, maar zit in de bulk, en wil vooral mn borst/schouders/rug echt goed ontwikkelen(ik doe het in stappen :cool: )

Train wellis waar mn hele lichaam hoor.

Maar ik heb dus een nieuwe fitness drukbank gekocht met alles erop en eraan. En ipv. die 3e training(dan train ik mn benen en buik,maar zit in de bulk dus tja, en benen lopen voor), ben ik van plan een uur te bank drukken. Maar heeft dit wel nut?

En wat is het best? Ik heb mn rugleuning altijd schuin, zodat ik meer mn bovenste borstspieren train. Met veel oefeningen pak je natuurlijk al de rest van de borst goed aan, maar de bovenkant loopt altijd wat achter, vandaar.

Maar is dit wel het handigst ?

alvast bedankt, sorry dat het zo k*t geschrven is, had beetje haast :D
 
Laatst bewerkt:
Een uur bankdrukken? Beetje overkill niet? Hou er rekening mee dat hoe hoger de intesiteit hoe langer de rust periode moet zijn. IMO heeft een uur bankdrukken weinig tot geen zin..
 
Een uur bankdrukken?! Hoe kom je daar nou weer op?!?


















Doe maar niet...
 
Een uur bankdrukken is inderdaad niet zo verstandig, hoewel je het zeker wel een keer als schock therapie kunt gebruiken. Ik heb ook wel een eens een hele training lopen squatten en de volgende dag kon ik niet meer lopen. Zoiets zou ook best voor andere spiergroepen kunnen werken.

Maar ik zou het niet standaard in je schema opnemen. Of misschien dat het met een powerliftschema wel kan...
 
1 u bankdrukken zonder afwisseling?????? nog nooit gehoord eigenlijk :-)
 
Heeft geen enkel nut volgens mij creeer je zo een overkill. Doe dan liever een powerlift training die 3de dag waarbij je de grote 3 traint.
 
Het kan misschien wel als je in dat uur enkel singles gaat uitvoeren, maar daar gaat je borst volgens mij niet echt van groeien. Komt bij dat je BENEN eruit gooit....
Iemand die niet squat mist gewoon iets en doet niet serieus aan krachtsport.
 
Back
Naar boven