Fitness Seller

Even een indicatie nodig van vaste lasten

  • Topic starter Mugje
  • Startdatum
  • Reacties 80
  • Weergaven 17K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

Met zn tweeen zijn we ongeveer 600-700 kwijt (gas/water, electra, huur, eten)
 
Maar heb je het dan over het huren van een woning of een kamer? Kamer heb je in een gemiddeld dorp idd voor een prikkie :)


Miniatuur flatje in dorpen voornamelijk. Woning dus. Ik heb zelf in een bovenwoninkje gezeten voor 290 gulden per maand, maar dat is al een tijdje geleden :)
 
ik ben vanplan om regen water op te vangen en dit dmv zonne energie naar de zolder te pompen om vandaar uit leidingen naar de wc te laten gaan en wasmachine etc

spaard aardig wat uit

verder wil ik ook een zonne warmte collector plaatsen waarvan het dus al voor verwarmde water richting de boiler gaat

zodat er dus geen koud water naar de boiler gaat maaar al op enige temparatuur zijnde water zodat er minder energie weer nodig is om het water op te warmen tot 90 graden ofzo



dus jij gaat je kleding wassen in vies regenwater.. zal lekker gaan ruiken dan:rolleyes:
 
Maar goed, gemiddeld genomen nemen mensen iedere 7 a 8 jaar een nieuw huis. Als je het een beetje tactisch doet zijn de kosten te overzien daar je na die 7 a 8 jaar enige overwaarde heb.


Ik heb nu een appartement waarin ik alleen woon, m'n vriendin trekt ooit bij me in maar meer dan 2 personen kunnen er niet in leven naar mijn maatstaven. Er zijn relatief weinig mensen die een hypotheek nemen met daarin serieus de afweging genomen dat ze er daadwerkelijk 30 jaar in blijven zitten. Dit zijn voornamelijk stellen die reeds op middelbare leeftijd zitten en stabiele gezinnen die hun kleine kind(eren) volwassen zien worden in hetzelfde huis.

wist niet dat mensen gemiddeld gezien 8 jaar weer verhuizen

ik ken iig geen mensen ook niet in mijn omgeving die er nog steeds wonen zoalng ik leef

mijn ouders wonen hier al hun hele leven en ik ook

en alleen mijn buren zijn veranderd omdat dit oudere mensen waren die naar een te huis gingen maar woonde daar ook al hun hele leven daarvoor

ik zou iig niet omde 8 jaar weer een ander huis willen
dan heb ik net de zaken inorde in mijn eigen huis denk ik en daarnaast zou je ook nog weer opnieuw moeten beginnen met mensen leren kennen in jou newe buurt.

iets wat bij mij zowiezo al jaren duurd

daarnaast als ik op mezelf zou gaan wonen dan moet het als ik samen ga wonen al een aardig groot huis zijn aan gezien ik zelf al 4 vertrekken ( werkkamer / slaap kamer / home gym / centrale data/opslag kamer ) nodig heb

dus als er een vrouw en kindere bij zouden komen dan moet de zolder toch aardig groot zijn of zo

Jep 2 inkomens (alhoewel, de vrouw werkt maar 2 dagen in een slagerij van een supermarkt dus niet zo veel loon hoor).
Boodschappen ongeveer 500 per maand.


dan word het neem ik aan moeilijk als je vrouw geen werk meer zou hebben of jij moet al zoveel verdienen want dan zit je met eten oop meer als 2100 euro per maand netto dat je kwijt bent

dus jij gaat je kleding wassen in vies regenwater.. zal lekker gaan ruiken dan:rolleyes:

regenwater is niet vies he! en naturlij komt daar een kleine zuivering aan vooraf

verder moet je niet denken aan vies regen water zoals in regen tonnen buiten die jij mss kent

en mss heb jij nog nooit eerde gehoord van spullen die men normaal in de was machine doet voor de geur en schoonkrijgen kleren

vaak is dit in poeder vorm .. was verzachter heet het dacht ik ook wel
 
daarnaast als ik op mezelf zou gaan wonen dan moet het als ik samen ga wonen al een aardig groot huis zijn aan gezien ik zelf al 4 vertrekken ( werkkamer / slaap kamer / home gym / centrale data/opslag kamer ) nodig heb

:roflol:
 
ja het zenu centrum

waarvan daan de hele home automation moet gaan werken
 
wist niet dat mensen gemiddeld gezien 8 jaar weer verhuizen

ik ken iig geen mensen ook niet in mijn omgeving die er nog steeds wonen zoalng ik leef


volgens mij spreken deze 2 zinnen elkaar tegen??? eerst zeg je ik wist niet dat mensen gemiddeld elke 8 jaar verhuizen, en dan zeg je, ik ken niemand in mijn omgeving die nog steeds op dezelfde plek woont???
 
Ik weet soms niet of jij dit soort berichten nou echt meent of dat je maar een beetje de idioot uit hangt. :D

precies en dan dat taalgebruik he? Volgens mij is er iets goed mis in zijn hoofd.
 
gemeentelijke belastingen riool, afval etc. 65 euro per maand.



hebben ze bij jullie leidingen van bladgoud dan ofzo?? en wordt het afval opgehaald met een afval wagen van masserati?? lijkt mij erg veel?? je bedoeld misschien per half jaar of kwartaal???
 
volgens mij spreken deze 2 zinnen elkaar tegen??? eerst zeg je ik wist niet dat mensen gemiddeld elke 8 jaar verhuizen, en dan zeg je, ik ken niemand in mijn omgeving die nog steeds op dezelfde plek woont???

sorry ik bedoelde dus dat ik bijna niemand ken die niet meer op de zelfde plek woont als al de rest van zijn of haar of hun leven

Ik weet soms niet of jij dit soort berichten nou echt meent of dat je maar een beetje de idioot uit hangt. :D

wat is er mis mee

rolluiken die automaties open en dicht gaan en alles is te bedienen van uit 1 bank in de woon kamer
 
gemeentelijke belastingen riool, afval etc. 65 euro per maand.



hebben ze bij jullie leidingen van bladgoud dan ofzo?? en wordt het afval opgehaald met een afval wagen van masserati?? lijkt mij erg veel?? je bedoeld misschien per half jaar of kwartaal???

65x12 maanden


Dit is waarschijnlijk het gehele paket aan gemeentelijke heffingen. van een gedeelte van deze vorderingen is de hoogte afhankelijk van de waarde van je huis.
 
wat is er mis mee

rolluiken die automaties open en dicht gaan en alles is te bedienen van uit 1 bank in de woon kamer



Juist, maar je heb daarnaast ook idioten die dit soort procedures laten plaatsvinden in een zenuwcentrum :D
 
dan word het neem ik aan moeilijk als je vrouw geen werk meer zou hebben of jij moet al zoveel verdienen want dan zit je met eten oop meer als 2100 euro per maand netto dat je kwijt bent

Idd, daarom zal ze ook ok voorlopig moeten werken. Ook al zou ik de 2100 wel alleen verdienen (duurt nog een jaar of 4-5 schat ik).
Dadelijk is het juist lekker als we wat extra over gaan houden.
 
Juist, maar je heb daarnaast ook idioten die dit soort procedures laten plaatsvinden in een zenuwcentrum :D

dat krijg je vanzelf als je veel meer wilt doen dan alleen de rolluiken laten zakken electronis

en dat kleine touchcreen in de woonkamer staan wel in verbinding met dat ene zenu centrum

Idd, daarom zal ze ook ok voorlopig moeten werken. Ook al zou ik de 2100 wel alleen verdienen (duurt nog een jaar of 4-5 schat ik).
Dadelijk is het juist lekker als we wat extra over gaan houden.

leuke voooruitzichten

ik zal niet meer in salaris stijgen de rest van mijn leven
 
Wat doe je dan precies, en hoe oud ben je enzo?


Salarisstijgingen heb je zelf in de hand, kan namelijk ook bij andere werkgevers..
 
je gaat altijd omhoog. anders doe je toch iets verschrikkelijks fout
 
Wat doe je dan precies, en hoe oud ben je enzo?


Salarisstijgingen heb je zelf in de hand, kan namelijk ook bij andere werkgevers..

je maakt niet zomaar even de keuze om bij een andere te gaan werken

werkt ligt niet voor het oprapen

je gaat altijd omhoog. anders doe je toch iets verschrikkelijks fout

als je het salaris hebt wat voor jou werk de max is dan wel
 
je maakt niet zomaar even de keuze om bij een andere te gaan werken

werkt ligt niet voor het oprapen



als je het salaris hebt wat voor jou werk de max is dan wel

Werk is er momenteel we weer volop.
En ik hoop nog wel iets verder door te stijgen hoor:D
 
he ries moet je gewoon 1 procent van de door jou gemaakte winst vragen ;) haha
 
Back
Naar boven