MuscleMeat

Even een indicatie nodig van vaste lasten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

huur 400 euro
eneco 90 euro
voedsel 200 euro
verzekeringen 100 euro
adsl+telefoon 30 euro
gsm 40 euro

dit komt ff snel in me op. Er komen vast nog andere kostenposten bij. Zit doorgaans op 1000 euro/maand vaste lasten.
 
Even een vraagje dames en heren:).

Ik ben aan het berekenen wat het ongeveer gaat kosten om op mezelf te wonen. Maar ik weet totaal niet wat iemand ongeveer uitgeeft aan gas/water/elektra.

Dus voor de mensen die alleen wonen, wat zijn jullie gemiddeld per maand kwijt aan die dingen?

bvd!


Ga je kopen of huren?
Leef je luxe?
Douch je iedere dag 1 uur? (of je vriendin:D)
Heb je zonnebank?

Etc....

Reken grofweg op een 1000 Euro.

(Succes!)
 
Oke jongens! Nu heb ik ongeveer wel een indicatie!
Ik ga dus huren en sta al ingeschreven. Moet nu alleen nog wachten tot er een leuk huisje beschikbaar is:(
 
Vergeet het opgevangen regenwater niet te vermelden. Daar kun je mee koken, het toilet mee doorspoelen en je tanden mee poetsen :)

M'n tanden poets ik nooit. Dus daarmee bespaar ik ook nog genoeg water. (Ze noemen me hier dan ook niet voor niks Tokkie B. (een neef van Ali B))
 
vaste lasten he?

afhankelijk van hoe vaak je naar de hoeren gaat, en wat je daadwerkelijk wil doen.
Dus eerst meer info geven voor dat ik hier serieus op in kan gaan :cool:
 
even iets overzichtelijker

gas/licht 85 euro per maand
water 18,33 euro per maand
verzekeringen 25 euro per maand
vast recht onzin 65 euro per maand
ziekte kosten te duur onzin 105 euro per maand
en boodschappen ongeveer 250 euro per maand

totaal 548,33 euro per maand


En jij eet als een bodybuilder? vind je het logisch dat je zo klein blijft ;) :D
 
hypotheek 700 per maand
gas/licht 100 euro per maand
water 20 euro per maand
verzekeringen 30 euro per maand
gemeente belasting 65 euro per maand
ziekte kosten 98 euro per maand
eten 400 per maand
mobiel 50 per maand
internet 25 p maand
sportschool 30 per maand
auto verzekering 50 per maand
benzine 150 per maand

:( :mad:
 
€ 1250,- per maand incl voeding, maar kan wisselen als er incidentele rekeningen voorbij komen.

Het verschilt gewoon heel erg per persoon. Zelf rijd ik geen auto en dan kan je dus geld uitgeven aan andere zaken. Met een auto zit je al snel op € 250 a 300 meer per maand. Dat tikt aardig aan.
 
domme reactie

Dude voor sommige dingen heb je toch ook gewoon GOOGLE?? en voor sommige dingen ook het board! Ik irriteerde me niet eens aan de vraag die je stelde.. maar meer op de manier hoe je, je vragen altijd formuleerd..
 
Mijn lasten liggen denk ik vrij hoog:

Hypotheek ca. 900 netto
Gas water licht 210
Telefoon, internet, televisie 55
Verzekering (reis, auto, huis, rechtsbijstand enz enz) 100 euro
Ziektekosten 220 euro
Ontroerend goed belasting 70 euro
Mobiele telefoons 60 euro

Dat was het wel zo'n beetje: 1615 euro. Wel toetie complettie! :)
 
Oke jongens! Nu heb ik ongeveer wel een indicatie!
Ik ga dus huren en sta al ingeschreven. Moet nu alleen nog wachten tot er een leuk huisje beschikbaar is:(

Had je ff moeten zeggen, joh! De prijzen zijn over een paar jaar alweer heel anders.:p :D
 
Tot er een leuk huis beschikbaar is? Man al deze moeite dus voor niets gedaan. Weet niet hoelang het ongeveer bij jou in de regio duurt voordat je een huis hebt maar hier ben je wel een jaar of 5 verder als je veel geluk hebt.
 
€ 1250,- per maand incl voeding, maar kan wisselen als er incidentele rekeningen voorbij komen.

Het verschilt gewoon heel erg per persoon. Zelf rijd ik geen auto en dan kan je dus geld uitgeven aan andere zaken. Met een auto zit je al snel op € 250 a 300 meer per maand. Dat tikt aardig aan.


wow hoge kosten heb jij precies? je woont in een huis neem ik aan?

Anyway een firmawagen blijft toch het beste ooit hehe ;)
 
150 in de maand, voor huur gas water en licht..

gewoon antikraak gaan wonen ;)
 
Mijn lasten liggen denk ik vrij hoog:

Hypotheek ca. 900 netto
Gas water licht 210
Telefoon, internet, televisie 55
Verzekering (reis, auto, huis, rechtsbijstand enz enz) 100 euro
Ziektekosten 220 euro
Ontroerend goed belasting 70 euro
Mobiele telefoons 60 euro

Dat was het wel zo'n beetje: 1615 euro. Wel toetie complettie! :)

wow en dan moet je nog eten

moet je toch een aardig salaris hebben

natuurlijk is het wel zo dat jij toch samen woont?

dus die lasten zijn voor 2 personen toch?

en dat heb je ook beide inkomen dus dan is het al wat beter te dragen

En jij eet als een bodybuilder? vind je het logisch dat je zo klein blijft ;) :D

:cool: die 250 euro en die hele post was op basis van de bedragen van iemand anders:D

ik zou het niet weten wat ik uitgeef aan eten

niet veel iig:p


€ 1250,- per maand incl voeding, maar kan wisselen als er incidentele rekeningen voorbij komen.

Het verschilt gewoon heel erg per persoon. Zelf rijd ik geen auto en dan kan je dus geld uitgeven aan andere zaken. Met een auto zit je al snel op € 250 a 300 meer per maand. Dat tikt aardig aan.

ja tuurlijk

eric heeft weer de verwachten hoge kosten per maand;) :D

en dan heeft hij ook nog geen auto:cool:


Dude voor sommige dingen heb je toch ook gewoon GOOGLE?? en voor sommige dingen ook het board! Ik irriteerde me niet eens aan de vraag die je stelde.. maar meer op de manier hoe je, je vragen altijd formuleerd..

irl ga je ook gelijk tegen iedereen te keer als je het ergens niet mee eens bent of doe je dat alleen hier op het forum?

je kan ook niet op reageren he!
 
irl ga je ook gelijk tegen iedereen te keer als je het ergens niet mee eens bent of doe je dat alleen hier op het forum?

je kan ook niet op reageren he!

Als ik me er al langer aan irriteer wel ja...

Ik zou ook niet kunnen reageren, maar dat gun ik je niet..
 
wow hoge kosten heb jij precies? je woont in een huis neem ik aan?

Anyway een firmawagen blijft toch het beste ooit hehe ;)

Ik neem aan dat jij ook in een huis woont? ;):D Zal wel een koophuis bedoelen en ja dat klopt. Maar dat is voor mij stukken goedkoper dan een huurhuis in dezelfde buurt. Huur ben ik zeker € 750,- per maand kwijt aan een vergelijkbare woning. Koop zit ik na vooraftrek belastingen rond de € 500,- netto per maand.
 
Back
Naar boven