XXL Nutrition

Even een snel vraagje! snel antwoord?

Bezoekers in dit topic

Jelleggg

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2013
Berichten
784
Waardering
903
Lengte
1m71
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
Wat moet ik eten als ik getraint heb na 20 's avonds dan eet ik namelijk geen khoolydraten meer omdat die snel omzetten tot vet bij me
 
Dan eet je eventueel overdag iets minder KH en de laatste maaltijd voor de training geen KH. Na de training kan je dan gewoon KH eten.
 
Wie heeft jou dat sprookje wijsgemaakt dat je van koolhydraten sneller vet aan zal zetten dan van een andere energiebron? Of je nou 300 kcal eet aan eiwitten of aan koolhydraten gaat 0 maar dan ook 0 verschil maken in pure termen van vetopslag (mits je niet al een extreem overschot van koolhydraten eet). Puur in termen van aankomen of afvallen is het enige wat telt kcals in vs kcals out.
 
Wie heeft jou dat sprookje wijsgemaakt dat je van koolhydraten sneller vet aan zal zetten dan van een andere energiebron? Of je nou 300 kcal eet aan eiwitten of aan koolhydraten gaat 0 maar dan ook 0 verschil maken in pure termen van vetopslag (mits je niet al een extreem overschot van koolhydraten eet). Puur in termen van aankomen of afvallen is het enige wat telt kcals in vs kcals out.
Heb altijd gehoord bij mij op de sportschool dat carbs na 18u een no no is :p
heb dit dan ook aangenomen voor de 3 jaar dat ik nu train :D

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Dan eet je eventueel overdag iets minder KH en de laatste maaltijd voor de training geen KH. Na de training kan je dan gewoon KH eten.

Ik zit zoiezo nu in lage carbs in verband met het cutten
probeer terug naar 13-14% te gaan om dan toch weer te gaan clean bulken
zat op 20% er is al 4% af

dus dan zal ik straks gewoon wat carbs en eiwitten eten na men cardio ?
 
Back
Naar boven