Fitness Seller

Even een vraagje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
T jij vertelde me dat bijv. een tren/eq een goede (eerste) kuur zou zijn, als ik 21 min ben en ik mijn eerste kuur zou willen nemen.

Nu had ik ook een threat op bb.com gezet, en daar werd ik voor compleet gestoord verklaard als je in je eerste kuur test neemt!

Zijn wij hier nu fout bezig, of zijn die tering amerikanen nou gewoon allemaal ****ing dom?

Als je voor je 21 gste daaro aan de 1-test zit dan gaan ze helemaal raar doen alsof je compleet gestoord bent, en test in je eerste kuur dan verklaren ze je ook voor gek?

Vreemd volk!
 
Ten eerste;
'die tering amerikanen allemaal dom'.... ik ook dus?!
Ten tweede;
ze moeten daar niet lopen zeiken, heb pas nog ergens gelezen dat een behoorlijk % van de Amerikaanse jeugd prohormonen (1-test) gebruikt, op zeer jonge leeftijd, en de prohormonen worden daar redelijk goed verkocht schijnt!
Ten derde;
doe wat je zelf wilt.
ten vierde;
heb gehoord dat equipoise beter werkt dan deca, maar het wordt wel afgeraden voor 1e kuur.

groeten.....
 
Nee duhu tuurlijk zijn niet alle amerikanen dom bro, (die mokkels zijn hot :p ) maar die reacties op bb.com vind ik zwaar overdreven!
 
Bedoel je tren/EQ of test/EQ ? Want test/EQ lijkt mij een hele goeie om mee te beginnen. Trenbolone is inderdaad niet voor beginners.
 
Ik durf het bijna niet te zeggen maar BC is me voor.. tren is geen keus voor beginners
 
Heren die bedoelde ik, sorry ik ben weer ff scheel aan het lezen
 
Was idd EQ/test maar was het de kuur die ze afkeurden, maw het feit dat het geen goede eerste kuur is of kwam de reactie voort uit het feit dat je nog niet aan kuren moet denken door je te korte trainings ervaring etcetera Dat laatste kan ik alleen achterstaan.

Waarom zouden we je zonder er vragen bij te stellen een kuur geven als we weten dat dat geen verstandige keuze is in jou geval?
Nu denk je misschien van..ach wat, massa en spieren zijn op dit moment nr1 maar als je eenmaal die kuur gedaan hebt en het blijkt allemaal niet zo geweldig uit te draaien (wat zeer waarschijnlij is als je nu ook niet vooruitgaat) dan zal je heel anders gaan denken.
Denk er nog eens over na...we zijn hier om te helpen.
 
Back
Naar boven