XXL Nutrition

Even hulp: Per ongeluk vorige inject te veel Test gezet en te weinig primo

Bezoekers in dit topic

Pumpie

Competitive Bodybuilder
Waardering
440
Guys, even jullie hulp:

Ik moet vandaag weer prikken. Normaal prik ik om de 5 dagen 250mg Test E + 500mg Primo.

Nu kom ik er achter dat ik 5 dagen geleden het volgende heb geprikt per ongeluk (door het wisselen van een lege vial primo)

750 mg Test E
300 mg primo

Vandaag moet ik dus weer prikken.

What to do?

1. f**k it en gewoon verder gaan met mijn normale dosis 250mg test e + 500 primo
2. Voor deze keer de dosis aanpassen. (meer primo en geen test, maar hoeveel dan?)

Kan geen kwaad lijkt mij, volgende keer gewoon weer de normale dosering pakken.

Succes met je kuur, wat zijn je stats nu en wat zijn je doelen ? ga je een log bijhouden ? ben nieuwschierig

groet

Guys, even jullie hulp:

Ik moet vandaag weer prikken. Normaal prik ik om de 5 dagen 250mg Test E + 500mg Primo.

Nu kom ik er achter dat ik 5 dagen geleden het volgende heb geprikt per ongeluk (door het wisselen van een lege vial primo)

750 mg Test E
300 mg primo

Vandaag moet ik dus weer prikken.

What to do?

1. f**k it en gewoon verder gaan met mijn normale dosis 250mg test e + 500 primo
2. Voor deze keer de dosis aanpassen. (meer primo en geen test, maar hoeveel dan?)

Optie 1
f**k it en oude dosis hervatten

Pumpie, heb hetzelfde x gehad met test tren. Had ik low test high tren en toen perongelijk omgewisseld qua ml. Die week erna gewoon normale dosis aangehouden. Ik had er toen 0 problemen mee...

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dan knal ik gewoon mijn normale dosis er nu. het ging mij meer om de halfwaardetijd etc. Mogelijk dat ik dus geen test hoefde te zetten deze keer.

Maar om het simpel te houden doen we gewoon de standaard dosis dan maar.

dramaqueens everywhere

Oh wacht, ik ben natuurlijk 19.. Ik weet niks dus ik mag niks zeggen. Ik zou ook niks aannemen van 19 jarige.

Niet zo op je pikkie getrapt. You gotta give it to him, je post formuleer je wat apart gezien je leeftijd/stats en is dan toch wel een beetje grappig. Niemand zegt dat je niks mag zeggen en dat je niks weet, maar je onderbouwt ook niks verder dus ik snap de reacties wel. Als je van mening bent dat het te kort door de bocht is zou ik de volgende keer wat beter je 'advies' beargumenteren.

OT: Ik denk dat het niet veel uitmaakt wat je doet, met een 3x prikken zullen je waardes weer genormaliseerd zijn richting wat je normaal gesproken in je bloed wil hebben met je test 250 primo 500 E5D. Persoonlijk zou ik Primo even wat hoger zetten voor 1 keer (600mg) zodat je net ff wat sneller weer zit waar je wil zitten, maar niets te gek. Test kan je eventueel 1xtje op 125mg zetten (halve ml?), lijkt me gezien het feit je 3x de gebruikelijke dosering had gezet niet helemaal out of the world. Heb de indruk dat je dan toch wat sneller normaliseert naar de waardes waar je wil zitten en persoonlijk lijkt me dat fijn (maar het zal absoluut niet hoeven, dus makkelijkste is ws gewoon rustig doorgaan op wat je normaliter pakt, het is een persoonlijke keuze in the end).

Precies ja. Niet over dit onderwerp.

Jij weet niet wat ik weet, wist je dat al ?

Probeerde je te helpen pik, maar goed. Jij vroeg volgens mij :

What to do?

Ik gaf hierop gewoon het meest logische antwoord imo.

Optie 1

Waarom zou je meer gaan pakken om iets 'in te halen' ?

Wil je weten waarom ik dit antwoord gaf ?

De stof zit er nou toch al in, of het nou wat minder of minder is maakt voor die ene keer niet uit hoor, je gaat er niet dood aan en je zal er ook niet veel harder op gaan.. Denk ik dan maar zo. Maar goed ik kan het ook mis hebben natuurlijk.

Als jij je aan een voedingschema houd die elke dag hetzelfde is, 1 dag eet je 2 appels in plaats van 2 bananen. Dan eet je de dag erna ook niet 4 bananen toch ? Om de niet gegeten bananen in te halen. Of zeg ik nou iets stoms ?

nogmaals,

succes met je kuur ;)

Deze man gaat AAS vergelijken met appels en bananen? For real? xD

Even serieus. Het is het makkelijkste om idd te zeggen ga gewoon "normaal" door en compenseer niet ofzo. Ik denk echter dat je de plank behoorlijk misslaat door ineens over bananen en appels te beginnen. Wel leuk als je nicknaam Aardappelhoofd is, maar het gaat hier nu even niet om voer, maar om keiharde anabolen, jonguh! :D

Het is altijd makkelijk om rustig door te gaan want met een 2-3wk zijn je waardes weer genormaliseerd, maar ineens 3x zoveel test vind ik niet geheel verwaarloosbaar. Is een langzame ester, onderdoseren is een ander verhaal dan als je te veel pakt, dus d'r is in alle gevallen wat voor t een en t ander te zeggen. Maar "gewoon" doorgaan en t negeren is t makkelijkste en op ten duur kom je ook wel waar je met compenseren evt wat sneller wilt zijn.

Ik denk dat het niet zo zeer gaat over "hoe hard" je gaat, maar meer over dat t wel aardig is om te bedenken wat je kan doen om zo snel mogelijk weer een "normaalwaarde" te krijgen, en of t je aanspreekt dat proces te proberen te versnellen of niet.

Nogmaals, ik vind t wel de moeite waard de test wat te verlagen voor een shotje (of twee, tops) en de primo wat te verhogen, maar denk dat t ook vooral persoonlijk is of t je aanspreekt. Dat je dr niet dood aan zal gaan dat stond nooit ter discussie, nog zo'n zinloze opmerking.

Deze man gaat AAS vergelijken met appels en bananen? For real? xD

Even serieus. Het is het makkelijkste om idd te zeggen ga gewoon "normaal" door en compenseer niet ofzo. Ik denk echter dat je de plank behoorlijk misslaat door ineens over bananen en appels te beginnen. Wel leuk als je nicknaam Aardappelhoofd is, maar het gaat hier nu even niet om voer, maar om keiharde anabolen, jonguh! :D

Het is altijd makkelijk om rustig door te gaan want met een 2-3wk zijn je waardes weer genormaliseerd, maar ineens 3x zoveel test vind ik niet geheel verwaarloosbaar. Is een langzame ester, onderdoseren is een ander verhaal dan als je te veel pakt, dus d'r is in alle gevallen wat voor t een en t ander te zeggen. Maar "gewoon" doorgaan en t negeren is t makkelijkste en op ten duur kom je ook wel waar je met compenseren evt wat sneller wilt zijn.

Ik denk dat het niet zo zeer gaat over "hoe hard" je gaat, maar meer over dat t wel aardig is om te bedenken wat je kan doen om zo snel mogelijk weer een "normaalwaarde" te krijgen, en of t je aanspreekt dat proces te proberen te versnellen of niet.

Nogmaals, ik vind t wel de moeite waard de test wat te verlagen voor een shotje (of twee, tops) en de primo wat te verhogen, maar denk dat t ook vooral persoonlijk is of t je aanspreekt. Dat je dr niet dood aan zal gaan dat stond nooit ter discussie, nog zo'n zinloze opmerking.

Het was een voorbeeld, y so serious ?

Je post eindigen met: 'of zeg ik nou iets stoms?'. Luister naar het mannetje in je hoofd.

Guys en aardappelhoofdje, ik heb al geprikt en gewoon normale dosis gedaan.

Zal best goed komen maar was toch ff een legit vraag aangezien de E:A ratio ff flink verstoord zou kunnen zijn door de laatste shot. En wie weet kan daardoor gyno of vocht kunnen komen?

Overigens ben ik afgelopen dagen geen aparte dingen gemerkt alleen dat ik mij bij de laatste 2 trainingen iets meer moe voelde en niet zo lang trainde als normaal. (Iets korter gehouden dus) maar of dit te maken heeft met de high test... Geen idee.

Anyway, ik kijk het gewoon aan en maak mij er verder niet druk om.

Ik begrijp dat je de 'het was een grapje'-kaart ofzo probeert te spelen, maar je blijft zeggen dat het een voorbeeld was. Ik weet niet in welke wereld dat een legit voorbeeld is. Appels en peren... of ja, bananen, toch? Iets met 19 jarigen van 67kg enzo...

:D hap hap

Anyway, @ Pumpie, dat is precies de reden waarom ik denk ik zou hebben gekozen voor btje compenseren. Maar goed, het is ook niet alsof je 3 gram aan compounds ineens verkeerd om pakt dus ik gok inderdaad dat het verder wel goedkomt.

Terug
Naar boven