MuscleMeat

even if you win.. you're still a retard

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ey dr was zo'n plaatje van een mongooltje dat een wedstrijd hardlopen won met de bovenstaande tekst.. heeft iemand die toevallig voor mij? :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alsje.
Het was de eerste hit bij Google, toen ik "retard" intikte...
 
hahaha gruwelijk.. :D you just made my day hahaha
 
Dat ventje is redelijk gehyped na één of andere feauteau**** actie. Er gaan tientallen van dergelijke plaatjes van die Corky rond over het internet. :D
 
haha ocharme da ventje!
 
Ik heb zelf een zwak voor retarded mensen, en vind meestal ook niet leuk als er geintjes over gemaakt wordt. Maar deze was wel funny

(nee nog nooit gedownload, coïtus met mongooltjes, mocht je het willen vragen per pm)
 
Jopie zei:
Ik heb zelf een zwak voor retarded mensen, en vind meestal ook niet leuk als er geintjes over gemaakt wordt. Maar deze was wel funny

(nee nog nooit gedownload, coïtus met mongooltjes, mocht je het willen vragen per pm)

check je pm box ;)
 
coïtus met mongooltjes?? nehhhhhh.. i think i'll pass..
 
Jopie zei:
Ik heb zelf een zwak voor retarded mensen, en vind meestal ook niet leuk als er geintjes over gemaakt wordt. Maar deze was wel funny

(nee nog nooit gedownload, coïtus met mongooltjes, mocht je het willen vragen per pm)
thats so ****ing sick
 
Jopie zei:
(nee nog nooit gedownload, coïtus met mongooltjes, mocht je het willen vragen per pm)


ben je nog maagd dan ?
 
die site bestaat niet ouwe.. wat nak je me nou :P
 
beetje de boel bedriegen hier...schande!:D
 
ziek, heel ziek dat jullie geprobeerd hebben te kijken!!
 
Back
Naar boven