Fitness Seller

even jullie mening nodig

Bezoekers in dit topic

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
1.451
Waardering
0
oke, ik weet dat een knap meisje verliefd op mij is:rolleyes:alleen ik weet ook dat ze een vriend heeft en ze weet niet dat ik dat weet???alleen moet ik hier nou nog aandacht aan geven? ik ben geen klootzak namelijk. we hebben nog nooit met elkaar gepraat alleen op formeel gebied wanneer ik mijn kwark bij haar afreken:o
 
hoe weet je dat ze verliefd op je is als je enkel formeel met haar gepraat hebt aan de kassa en ze misschien een keertje lief naar je gelacht heeft.
 
neenee, ik wil dat liever voor mezelf houden maar ik weet het 100% zeker. alleen wat zouden jullie doen ?
 
idd hoe weet je het?? via via mss
 
neenee, ik wil dat liever voor mezelf houden maar ik weet het 100% zeker. alleen wat zouden jullie doen ?

laat haar eerst breken met haar vriend
 
idd, maar ik wil even weten wat jullie zouden doen. ik denk zelf gewoon af en toe bij haar afreken enzo en dan verder kijken. maar mocht ze haar vriendje dumpen voor mij tja dan denk ik dat ik het alleen bij een keertje coïtus hou mocht ik niet verliefd worden:p want waarom zou ze dat niet bij mij doen ?
 
of is dat een hele domme redenering ?? ivm met houden van enz.
 
Doe gewoon alsof je het niet weet dan :p, gewoon vragen of ze wat wil afspreken,
kijken hoe ze reageerd.
 
idd, maar ik wil even weten wat jullie zouden doen. ik denk zelf gewoon af en toe bij haar afreken enzo en dan verder kijken. maar mocht ze haar vriendje dumpen voor mij tja dan denk ik dat ik het alleen bij een keertje coïtus hou mocht ik niet verliefd worden:p want waarom zou ze dat niet bij mij doen ?
vraag haar eens mee uit want tussen afrekenen gaat ge haar ni goed leren kennen ze:D
 
hoe weet je dat ze verliefd op je is als je enkel formeel met haar gepraat hebt aan de kassa en ze misschien een keertje lief naar je gelacht heeft.

Ja inderdaad. :rolleyes: En wie zegt dat ze wil breken met haar vriend?

Onzintopic.
 
precies, wie zegt dat ze niet wil breken met haar vriend vandaar dat ik geen actie onder neem en advies vraag aan jullie.
 
Alleen formeel? En je weet zeker dat ze verliefd is op jou? yeah right :p
Nu ja, men neme een kortingsbon die je moet afgeven aan de kassa bij haar en je schrijft daar je gsm nummer op en een leuk tekstje of eender wat.. ?
dan ga je na wat msn gebabbel (als je alleen maar formeel met haar praat is eerst msn je beste optie denk ik) ofzo naar de cine met haar, als vrienden uiteraard, en je laat haar gwn om je smeken en dan ben jij niet de klootzak maar is zij de slet :D
dan doe je wat je moet doen..
breekt ze hierna met haar vriend, dan kan je kiezen of je haar nog wil of niet
breekt ze hierna niet met haar vriend, altijd handig voor "coïtus zonder voorwaarden" want als ze je 1x wou.. zal ze die 2de keer ook wel willen zeker?
 
neenee, ik wil het niet voor de coïtus doen want ik heb geld zat. maar ik zou haar misschien alleen palen als het zo'n standaart sletje is.
 
@stevenG: dat is effiecente informatie! dank u.
 
neenee, ik wil het niet voor de coïtus doen want ik heb geld zat. maar ik zou haar misschien alleen palen als het zo'n standaart sletje is.

:roflol: , keyboardwarrior FTL :D .
 
Alleen formeel? En je weet zeker dat ze verliefd is op jou? :sNu ja, men neme een kortingsbon die je moet afgeven aan de kassa bij haar en je schrijft daar je gsm nummer op en een leuk tekstje of eender wat.. ?
dan ga je naar de cine, als vrienden uiteraard, en je laat haar gwn om je smeken en dan ben jij niet de klootzak maar is zij de slet :D
dan doe je wat je moet doen..
breekt ze hierna met haar vriend, dan kan je kiezen of je haar nog wil of niet
breekt ze hierna niet met haar vriend, altijd handig voor "coïtus zonder voorwaarden"

Wat een kinderachtige reacties weer, duidelijk een topic van een 17-jarige. :rolleyes:

Ik zou zeggen, zoek een ander en laat haar met rust ofzo.
 
ik zou me eerlijk gezegd best wel een klootzak voelen mocht ze breken met haar vrienden dankzij mij. maarjah, dan is zij de slet.
 
duidelijk een topic voor een 17-jarige? jij vroeg om advies aan je vriedinnen zeker..ik vraag advies aan mensen die meer levenservaring hebben en mij beter advies kunnen geven dan mijn leeftijdsgenoten. vandaar dit topic.
 
Back
Naar boven