Fitness Seller

even jullie mening nodig

Bezoekers in dit topic

en wie weet dacht haar vriend ook net zo:rolleyes:
 
T*ring, wat zijn jullie toch simpel. Ik heb het al eerder gezegd maar het is gewoon zo. Ooit van 'respect' gehoord? Weet je wat dat is? Dat is dus niet, ik herhaal: niet, in een relatie gaan stoken om iemand 'van zijn/haar vriend(in) af te pakken'.

zo denk ik ook

Hey bloemenchick, kom nou niet aan met utopie praatjes van je. In deze wereld wordt er gedoet. En als ik het niet doe, dan doet een ander het wel. Net als dat een ander mijn vriendin zou palen als hij de kans kreeg.

Respect, smepect. Degenen met respect zijn de lulletjes die aan de zijlijn staan.

maar zo is het vaak vrees ik.

Ts je vraagt of ze vnvd wat doet, doet ze nix kan je haar vragen iets samen te doen, gaat ze hierop in tja dan kun je nog duidelijk zien welke kant je wil uitgaan, of dr haar over spreken of erop ingaan en afspreken. anyway, trucen genoeg om te weten of iemand samen is of niet.
 
En dan liggen te janken als je de dag erop in het ziekenhuis wakker wordt. It's just like with cars, you don't touch another men's car ;) .

Nee, dan jank ik niet. Want ik weet wat de consequenties kunnen zijn.

Btw, je 'ownt' een meisje niet. Als een meisje met iemand anders naar bed gaat, dan is dat haar keuze. Vergelijking met een auto gaat niet op.
 
als mijn vriedin dat zou doen ging ze voortaan mannen ppen zonder tanden:mad: nee hoor, ik zou gaan janken en waarschijnlijk moet ik dan ook in therapie:(vrouwen...
 
dat ik niet voor coïtus meisjes ga proberen te versieren omdat ik liefde veel mooier ben en coïtus nuchter vindt ik alleen mooi bij de lekkerste wijfen waar ik dus voor moet betalen.
 
beatrix digs me! She's all over my place.
 
Nee, dan jank ik niet. Want ik weet wat de consequenties kunnen zijn.

Btw, je 'ownt' een meisje niet. Als een meisje met iemand anders naar bed gaat, dan is dat haar keuze. Vergelijking met een auto gaat niet op.

Wie zegt dan dat ze "jouw" eigendom is, niemand ;) . Maar je moet niet liggen te porren in iemand andermans relatie.
 
neenee, ik wil het niet voor de coïtus doen want ik heb geld zat. maar ik zou haar misschien alleen palen als het zo'n standaart sletje is.

omg...:rolleyes:
 
Waarom snap ik dit verband niet?

ik veronderstel dat hij een hoerenloper is en nu ff iets anders wil proberen

liefde met een standaard slet ? :/

de jeugd van tegenwoordig ^^
 
Is er al genaaid.. of moet ik nog 3 pagina's met gezwets doorlezen?
 
En dan liggen te janken als je de dag erop in het ziekenhuis wakker wordt. It's just like with cars, you don't touch another men's car ;) .

:roflol:
 
Is er al genaaid.. of moet ik nog 3 pagina's met gezwets doorlezen?

Jeffreyl is de nieuwe Martie. Beide een soortgelijk topic, en soortgelijk gedrag. (werkt die meid van jou toevallig in een Edah ? :D)
 
laat haar eerst breken met haar vriend

Ja, moet je vooral doen. En even later flikt ze jou precies hetzelfde als haar ex ;)

@TS;Voorbij laten schieten is het beste, kerel. Voor jezelf uiteraard.
 
Wie zegt dan dat ze "jouw" eigendom is, niemand ;) . Maar je moet niet liggen te porren in iemand andermans relatie.

Jij, want jij gaf de vergelijking met 'andermans' auto en een auto is iemands eigendom. Als je het niet zo bedoelde, hoe bedoelde je dan wel ?

Ze is niemand eigendom, dus ze kan doen wat ze wil. Als ze haar vriend wil bedriegen, dan is dat haar keuze. Dat een andere jongen haar 'in de val' lokt, is het pech voor haar imo. Ze is oud en wijs genoeg.

Waarom zou ik eigenlijk niet porren in andermands relatie ? Omdat het niet respectvol is voor die jongen ? **** respect, hij ****t met de meisje waarvan je verliefd op bent :D
Ik werk niet met bepaalde regels als het op liefde aankomt. Het gaat hier wel om de meest absolute geluk dat een mens kan hebben en dat laat je niet zomaar kwijtspelen. Dat er daaruit ongelukken bestaan besef ik maar al te goed en aanvaard ik ook.
 
Jij, want jij gaf de vergelijking met 'andermans' auto en een auto is iemands eigendom. Als je het niet zo bedoelde, hoe bedoelde je dan wel ?

Ze is niemand eigendom, dus ze kan doen wat ze wil. Als ze haar vriend wil bedriegen, dan is dat haar keuze. Dat een andere jongen haar 'in de val' lokt, is het pech voor haar imo. Ze is oud en wijs genoeg.

Waarom zou ik eigenlijk niet porren in andermands relatie ? Omdat het niet respectvol is voor die jongen ? **** respect, hij ****t met de meisje waarvan je verliefd op bent :D
Ik werk niet met bepaalde regels als het op liefde aankomt. Het gaat hier wel om de meest absolute geluk dat een mens kan hebben en dat laat je niet zomaar kwijtspelen. Dat er daaruit ongelukken bestaan besef ik maar al te goed en aanvaard ik ook.

Het was mijns inziens gewoon een goede reactie op jouw citaat. Verder zegt/bedoelt hij ook helemaal niet dat zij iemands eigendom zou zijn. Het is alleen een feit dat de meeste mannen niet al te blij zullen reageren als jij met hun vriendin/vrouw begint te flikflooien. En al is zij niet zijn eigendom, dat zal hem er toch niet van weerhouden om jou te willen rossen. :D
 
@ Topic starter:

Gast je liep mij af te zeiken over die MILF, dat ik haar gezin zou kapot maken. En nu vraag je advies voor iets wat erop lijkt?
Laat die chick gaan, als ik haar vriend was en wist dat jij dat wist en toch liep te k*tten met haar, had ik je wel ff aangesproken.

maar goed daarom wil ik ook geen relatie:D Omdat ik dan te argwanend word naar haar toe, k*t hoeren
 
Waarom doet iedereen zo moeilijk? Ze ziet hem te zitten, hij haar. Keertje nken en voortaan ergens anders kwark kopen.

En vraag aan die kassa gewoon dat emailadres of hyves, die geet ze toch wel omdat ze verrast is en je kan je spel verder uitspelen. (Camshots graag in het 'foto van je ex' topic:D)
 
Volgens mij he.. wordt er hier teveel gezeikt.. en te weinig gesquat in combinatie met melk.
 
Back
Naar boven