AndroidHealthClinic

even melden........ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
he daar iedereen, ik wil even jullie op te hoogte stellen dat ik het hier in zuid afrika zwaar goed naar me zin heb, ben hier vet gaan trainen en alle faciliteieten zijn super, train nu vaak met een bodybuilder, die aan trainen is voor een wedstrijd half maart hier, dus dat gaat wel lekker, ben zelf ook aan het cutten nu en gaat erg snel moet ik zeggen , ze hebben hier hun eigen ' j-tech' (nl usn=united sports nutrition) en gebruik het nu 2 weken en moet zeggen dat het wel goed spul is, gebruik de proteine, muscle fuel, hmb-creatine-glutamine combi en de fatburner. maar die zuid afrikanen zijn echt overal fanatiek in, in studeren hier en vooral in sporten ze hebben een super groot sportcomplex, cricket en rugby zijn heilig, vorige week naar de een wedstrijd van nederland geweest hier vlakbij voor het wk.
verder ook nog een handig dat alles lekker goedkoop is, ik ben nu dmv cutten al weinig kwijt maar bijv je betaald hier 1.5 euro voor kilo kipfilet en voor 30 eieren. en uitgaan doe je ook voor 5 euro ofzo. top dus en ieder weekend weg om wat van dit mooie land te zien, 2 weken gelden een rave op het strand met tiesto was echt leuk. maar er moet ook gestudeerd worden dus....
ieder geval ga naar zuid afrika ls je de kans krijgt en groeten daat en natuurlijk veel trainplezier!!!!
 
Idd zuid afrika is een kolonie van Belgie, grappig taalje spreken ze er ook :D
 
vet !! je hebt t zo te zien wel naar je zin ...
mooi zo , hoelang blijf je nog ?
(neem gelijk wat kip voor me mee :D )

gr BIGTANK
 
ik blijf nog tot augustus, maar T vlg mij waren de nederlanders hier het eerst, maar je hebt wel gelijk in de taal want hoewel het oorspronkelijk nderlands is, is het langzaam aan meer op het vlaams gaan lijken, wel leuk om hier nederlands te kunnen praten!!!
 
Super seg, ben een tijd geleden ook in Zuid-Afrika geweest. Hartstikke leuke mensen. Maar man, ik zou eerder voor struisvogel gaan ipv kip, suuuper weinig vet en daar lopen er duizenden rond en is echt lekkurrr en btw... wat dacht je van een 'volstruis-ei' :D
Daar tientallen gewone eieren in, gewoon ff lekker omeletje maken ;-)
 
z-a is een colonie van Nederland :D

Congo daarentegen was een Belgische colonie....
 
Yup, right, eerst kwamen daar een stelletje Nederlanders aan wal die de boel er op z'n kop zetten en een raar taaltje invoerden :D :D
En wij hebben Congo geplunderd onder onze vredelievende Leopold
:eek:
 
Waar zit je percies in z-a?
 
in de tijd dat ZA kolonie werd van nederland, was belgie nog lang niet onafhankelijk.
 
Originally posted by Spike
z-a is een colonie van Nederland :D

Congo daarentegen was een Belgische colonie....
Top...dankie om dit ewe op te soeken Spaaik myn friend ;) :D
 
om precies te zijn, zit ik in stellenbosch, (40 k van kaapstad) een echt afrikaner stadje, met een mooie universiteit. echt hoe alles hier geregeld is, tien x beter dan in nderland. maar het is het een na oudste dorp na kaapstad die de nderlanders stichtte, vernoemd naar willem van der stel, de eerste gouvernor van de kaap kolonie. je ontkomt hiet niet aan de geschiedenis van alles, wel leuk eigenlijk als je het interessant vind. ik ga vanmiddag weer een weekend weg naar een plaatsje wat bekend is om zijn struisvogel farms, zal die eiereren en het vlees even checken!!!
even uitrusten van de trainingen!!!!

ps oja wel even leuk om te vertellen, ik weet niet of jullie er van houden, hier komt op woensdag altijd wwe smackdown op tv?! is dud dat amerikaanse show worstelen, ik vind het wel grappig en er is een sa tour, die de 27e naar kaapstad komt, ga ik dus heen met die trainingsmaat van me, wel leuk!! die gasten zijn ook wel huge!!
 
Back
Naar boven