MuscleMeat

Even schrikken...kijk dit eens. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Pre-Cycle Prep:
Week 0: Test Enan @ 2g
Week 0: Dbol @ 30mg ED
Week 0: GH @ 2IUs 5 times a week
Week 0: Slin @ 5IUs preworkout + 15IUs post 4 times a week
Week 0: Nolva @ 25mg ED


Bulking Phase -
Weeks 1-10: Test Enan @ 1g
Weeks 1-10: Deca @ 600mg
Weeks 1-10: EQ @ 600mg
Weeks 1-4: Anadrol @ 50mg-75mg ED
Weeks 1-4: Slin @ 5IUs/15Ius Pre/Postworkout 4x a week
Weeks 7-12: Dbol @ 50mg ED
Weeks 1-12: GH @ 3IUs per day 5 days a week
Weeks 1-12: Nolva @ 25mg ED
Weeks 1-12: Provirion @ 50mg ED
Weeks 1-12: T3 @ 12.5-25mcg ED
Weeks 9-12: Slin @ 5IUs/15Ius Pre/Postworkout 4x a week

Cutting Phase -
Weeks 13-24: Test Prop @ 100mg ED
Weeks 13-24: Tren @ 75mg ED
Weeks 13-22: Primo @ 400mg
Weeks 13-17: Var or Masteron @ 50mg ED
Weeks 13-24: GH @ 4IUs per day 5 days a week
Weeks 17-20: Slin @ 10IUs postworkout 4 x a week
Weeks 20-24: Winny @ 100mg ED
Weeks 21-24: Halo @ 20-30mg ED
Weeks 13-24: Nolva @ 25mg ED
Weeks 13-24: Provirion @ 50mg ED
Weeks 13-24: Full Blown T3 cycle
.

Weeks 24-25: HCG @ 1500IUs 3 x a week
Week 26: HCG @ 1500IUs 2 x a week
Weeks 25-26: Day 1: Clomid @ 300mg then Clomid @ 100mg ED
Weeks 27-28: Clomid @ 50mg ED
Weeks 25-28: Nolva @ 25mg ED
Weeks 25-28: DNP @ 100mg ED
Weeks 25-32: Provirion @ 50mg ED
Weeks 29-30: Clen @ 120mcg ED
Weeks 31-36: ECA
Weeks 25-36: GH @ 5IUs 5 days on 2 days off
Weeks 25-28: Slin @ 10IUs post workout 4 x a week
Weeks 33-36: Slin @ 10IUs post workout 4 x a week
 
ik dacht dat ik gek deed maar dit word mij zelfs tegek
 
T3 in je bulkfase?? Masteron zal je geen echte van hebben. btw. miljonair?
 
Ikke niet. Een Amerikaan. Ik begin niet aan dit soort boodcshappenlijstjes. Kijk es naar de deca en Boldenon in dezelfd weken, erg nuttig lol
 
Ik wou zeggen, ik vind het absoluut geen logische combinaties..
 
Hoeveelheden ook niet....Er is een grens voor de opname-bereidheid van je receptoren, dat zijn geen bodemloze putten...
 
volgens mij moet je hier toch wel een paar kilootjes mee kunnen winnen........

:shrug:

ik weet verder ook nie...........
 
Je zult zeker veel kilo's winnen, in eerste instantie veel vocht maar later zal er ook veel massa zitten in het extra oor wat op je voorhoofd groeit. Kerel. Freakus mag wel in oktober beginnen, zal ie net klaar zijn voor de zomer.

ziek, ben benieuwd wat die kerel van plan is. Dan ga ik er natuurlijk wel vanuit dat het een kerel is, :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik mailde dit naar iemand die het pro-circuit nauwgezet volgt en hij vond dat, buiten wat vraagtekentjes, de hoeveelheden in overeenstemming waren met de pro's dus zal het wel een grote competitie-deelnamer zijn die dit doet maar ik heb zo mijn twijfels.
 
ken wel mensen die dit doen. en zulke achterlijke dosages zijn t nou ook weer niet. Tis veel ok, maar abnormaal niet. Je zou versteld staan van wat er in de europese top gebruikt wordt.......
 
Originally posted by patrick
ken wel mensen die dit doen. en zulke achterlijke dosages zijn t nou ook weer niet. Tis veel ok, maar abnormaal niet. Je zou versteld staan van wat er in de europese top gebruikt wordt.......

Ja ben ik het ook wel mee eens. D'r zitten imo wel wat rare combinaties etc in. Maar de hoeveelheden... Als je ziet wat sommige recreatieve bb'ers al gebruiken. Plus dat het in de vs nog wat erger is heb ik het idee. D'r zijn denk ik wel meer mensen die aardig hoog zitten kwa dosages en ook aardig wat spul tegelijk gebruiken.
 
Is misschien een idee voor mijn volgende kuurtje....
 
Maar er moet toch een punt zijn van verzadiging. Meer kan toch niet meer resultaat blijven betekenen.. zou 5 gr. test meer resultaat leveren als 3 gr. bv?? die curve loopt niet lineair lijkt mij. Dus je zal dan de ideale dosering tov. een maximaal resultaat moeten vinden. Ik denk dat deze doseringen wel belachelijk hoog zijn. Van pro's kan ik het idd. mischien nog snappen, maar als recreatieve bb ga je je toch niet aan zulke doseringen wagen. Plus dat ik ma afvraag hoe je dit in jezusnaam kan betalen. reken zelf maaris globaal uit wat dit kost. Dan kan je wel een tweede hypotheek op je huis nemen.
 
Soulreaver: "Maar er moet toch een punt zijn van verzadiging. Meer kan toch niet meer resultaat blijven betekenen.. zou 5 gr. test meer resultaat leveren als 3 gr. bv?? "

Dit probeer ik aan veel mensen uit te leggen maar ik krijg vrijwel altijd reacties in de trant van "meer is beter, dat zie je toch zelf".

Ja, meer is beter maar tot op een bepaald niveau, dan raken de esters verzadigd want je lichaam is geen bodemloze put.
Er zijn echter twee problemen: Niemand kan aangeven waar dat punt is want dat is verschillend per persoon en om maar zeker van succes te zijn pompt men er dan maar 200mg meer bij; ten tweede, en da's een hele geraffineerde, gebeurt het vaak dat een atleet bij z'n supplier komt en zegt dat ie de laatste keer niet lekker ging op die 600mg test van em. Die supplier zegt dan dat de atleet inmiddels een grote jongen is en een grammetje in de week moet gaan zetten en de atleet doet dat dan vervolgens en hij boekt er succes mee..... maar...wat ie niet weet ie dat ie fakes in zijn kont zet die maar de helft van de normale dosering bevatten.
Kortom de atleet zegt dat het normaal is om een gram in de week te gaan gebruiken terwijl ie in de praktijk nog geen 600mg zet.

Wie dan door omstandigheden een andere supplier krijgt waar wél goeie spullen aanwezig zijn en een gram zet, komt daar dan nog wel op terug :)

Zelf heb ik gemerkt dat als ik voldoende herstel en rust inboek, ik met dezelfde hoeveelheden, alleen iets andere producten, de volgende keer óók enorm vooruit kan gaan.

Drie jaar geleden kon je nog tegen jongens zeggen die hun eerste kuur hadden gehad; "En nu even 6 maandjes rusten en goed dooreten". Nu kijken ze me aan alsof ik niet goed snik ben, ze willen 4 weekjes pauzeren en meteen dóór met de volgende!
 
Je hebt in de states (en vast nog wel op andere plekken) van die mafkezen lopen die dit als een normale kuur zien.

Een kennis op de gym had eens voor "onze" maatstaven een zware kuur gemaakt. Hij liet deze vervolgens aan een amerikaan zien via een chat en die liet hem doodleuk weten dat hun dat als "opstartertje" gebruikten.

De grenzen zijn er om overschreden te worden moet je maar denken :eyes:
 
Originally posted by soulreaver
T3 in je bulkfase?? Masteron zal je geen echte van hebben. btw. miljonair?

t3 in een lage dosering verbeterd de opnamen van voedingstoffen


als ik miljonair was zou ik hem best willen doen:D

alleen die DNP..die maar niet.
 
het is maar net wat je voor ogen heb wil je mee draaien in de top zal je er wel aan moeten geloven met dit soort kuren.
 
Sommige steroiden zijn zelfs catabool waneer je ze te hoog dosseerd. Verder als je receptoren verzadigd zijn dan heeft het ook geen zin meer.

Meestal gaat er dus een groot deel gewoon verloren.
 
Duidelijk geen amateur cycle...en anders is ie gek :D
 
Back
Naar boven