AndroidHealthClinic

even ter vermelding : 3de kuur

Bezoekers in dit topic

als er nog mensen zijn die dit volgen,nog een kleine update.

deze morge gewoge,114.5 op de weegschaal vet% is nog steeds 11%

ik begin nu lekker hard te worden en de pomp die ik krijg bij het traine is bijna pijnlijk maar oooo zo lekker :)

ik barst bijna uit men voegen,letterlijk dan! de straie waar ik vroeger last van had komen nu weer door,en nemen behoorlijk toe,daarmee wrijf ik me nu 2 x daags in met een anti striemen creme,vroeger heeft het voorkomen dat ze verder uitzetten en heeft ze zelfs licht doen verbleke,laat ond hopen dat het nu weer helpt.

de sides waar ik vorige week over sprak zijn bijna allemaal verdwenen,de laatste 2 inject heb ik geen pijn en geen bult meer gehad,het zweten is ook veel verminderd,evenals de jeuk,maar het slapen lukt nog steeds niet zo heel goed.

i'll keep y'all posted
 
Klinkt lekker.Succes verders!!!. Komen die extra kilo;s niet door die kilo's friet die je wegwerkt op een dag op je werk :p
 
Succes met je kuur. 7.5 kilo in een week:eek: . Heb je een erg dikke plof kop. Heb ik altijd last van met dianabol. 8 weken dianabol op 40mg vindt ik persoonlijk erg veel. Spulletjes van GG?
 
Succes met je kuur. 7.5 kilo in een week:eek: . Heb je een erg dikke plof kop. Heb ik altijd last van met dianabol. 8 weken dianabol op 40mg vindt ik persoonlijk erg veel. Spulletjes van GG?

nee het meeste vocht is nu al weggetrokken, en het is maar 6 weken d-boll eerst 4 en dan 2 :)

edit ik zie net een foutje op het einde is het niet van week 9 tot en met 12 maar van 10 tot en met 11 dus 2 weken tot begin nakuur.
 
Klinkt lekker.Succes verders!!!. Komen die extra kilo;s niet door die kilo's friet die je wegwerkt op een dag op je werk :p

de kilo's friet die ik VERwerk verkoop ik liever,daar heb ik nog wat aan :D

ik eet zelden nog friet,geef mij maar een lekker stukje gefrituurd vlees
 
hmmmm lekkere gefrituurde halve kip. ;)
 
goed bezig hoor! Ik ga echt eens een frietje moeten komen eten... Waar ergens is dat in oostakker?
Van welk merk zijn je spullen?

succes nog!
 
goed bezig hoor! Ik ga echt eens een frietje moeten komen eten... Waar ergens is dat in oostakker?
Van welk merk zijn je spullen?

succes nog!

de injects zijn van GG maar de tabs zijn GS
 
hoe lang ben je eigenlijk ironmike
 
1m94

aardig lang he :)
 
-de ergste is toch wel de pijn na het injecteren ik injecteer 2 x per week 3.5 ml,de dag nadien voel ik niets,maar de dag nadien des te meer,zodanig veel pijn dat ik niet normaal in m'n auto kan stappen en dat gaat meestal gepaard met een flinke bult,de dikte van een tennisbal in m'n kont,hoe het komt,vraag het me niet,ik ontsmet goed,ik gebruik 2 verschillende naalden,ik injecteer heeeeeel traag,ik beweeg me niet meer en ik masseer het 5 minuten goed in

en dat heb ik elke derde dag :)

-Injecteer je wel diep genoeg, voor je reet heb je minimaal een naald van 30mm nodig.( je hebt het namelijk over een bult, duid er op dat je niet intermusculair zet)

-Zijn je spieren ontspannen?

-Ik heb er ook wel eens last van gehad, zet het nu in mn quads(beter dan in je kont) snel er in, langzaam spuiten, snel eruit en dan weer onder de warme douche, niets geen massage, dit had een averechts effect bij mij. heb nu helemaal nergens last van(zorg er voor dat het goedje op kamertemp is).

laat ff weten of dit helpt,

Succes bro
 
als er nog mensen zijn die dit volgen,nog een kleine update.

deze morge gewoge,114.5 op de weegschaal vet% is nog steeds 11%

ik begin nu lekker hard te worden en de pomp die ik krijg bij het traine is bijna pijnlijk maar oooo zo lekker :)

ik barst bijna uit men voegen,letterlijk dan! de straie waar ik vroeger last van had komen nu weer door,en nemen behoorlijk toe,daarmee wrijf ik me nu 2 x daags in met een anti striemen creme,vroeger heeft het voorkomen dat ze verder uitzetten en heeft ze zelfs licht doen verbleke,laat ond hopen dat het nu weer helpt.

de sides waar ik vorige week over sprak zijn bijna allemaal verdwenen,de laatste 2 inject heb ik geen pijn en geen bult meer gehad,het zweten is ook veel verminderd,evenals de jeuk,maar het slapen lukt nog steeds niet zo heel goed.

i'll keep y'all posted
Heb ook last met in slaap vallen komt volgens mij door de tren.
 
-Injecteer je wel diep genoeg, voor je reet heb je minimaal een naald van 30mm nodig.( je hebt het namelijk over een bult, duid er op dat je niet intermusculair zet)

-Zijn je spieren ontspannen?

-Ik heb er ook wel eens last van gehad, zet het nu in mn quads(beter dan in je kont) snel er in, langzaam spuiten, snel eruit en dan weer onder de warme douche, niets geen massage, dit had een averechts effect bij mij. heb nu helemaal nergens last van(zorg er voor dat het goedje op kamertemp is).

laat ff weten of dit helpt,

Succes bro

ja ik gerbuik de groene dus die zijn 40mm he,de bult komt pas 2 dagen nadien en dan zou ik toch geen spierpijn hebbe mocht ik niet in de spier zitten?

ik ben niet zo voor in m'n quads te injecteren ter zitten triljoenen zenuwen en elke keer heb ik wel 1 mee :p,nare ervaring is dat :)

m'n vriendin ramt em trouwen in m'n kont,is nog iets beter dan het zelf te doen.
 
Suc6 bro, het gaat goed zo te lezen. Jammer dat die injects zo pijnlijk zijn. Ik had daar ook last van, maar ik grbeuikte korte esters; test prop en tren a.
 
ja ik gerbuik de groene dus die zijn 40mm he,de bult komt pas 2 dagen nadien en dan zou ik toch geen spierpijn hebbe mocht ik niet in de spier zitten?

ik ben niet zo voor in m'n quads te injecteren ter zitten triljoenen zenuwen en elke keer heb ik wel 1 mee :p,nare ervaring is dat :)

m'n vriendin ramt em trouwen in m'n kont,is nog iets beter dan het zelf te doen.

Nee hoor, als je maar aan de goede kant zit;)
Never nooit niet aan de binnenkant spuiten nee, veel zenuwen en een gigantische ader:eek:
 
Nee hoor, als je maar aan de goede kant zit;)
Never nooit niet aan de binnenkant spuiten nee, veel zenuwen en een gigantische ader:eek:

in m'n quad zette ik langs de buitenkant ongeveer 10- 15 cm onder mijn heup.

altijd k*tzenuwe meegehad...daarom nu in de poep :)
 
Hmm, ik zet mn vitamientjes altjd in het midden zeg maar en gewoon recht aan de zijkant. Zou me god niet weten hoe ik het anders uit moet leggen.
Oh ja, als je de zijkant/buitenkant hebt, gewoon precies het midden op zoeken. Nog nooit problemen gehad..
 
goed het is weer een week verder dus hier de nieuwe update...

niet veel :p

enkel het gewicht is weer wat gestegen ===> 116.2
vet percentage is wat moeilijk omdat de meter kapot is maar zo op het zicht is er niets veranderd qua vet :)

ben sinds vrijdag gestopt met dianabol,wat gaan 3 weken toch vlug voorbij :o
nu eens kijken hoe het straks gaat met de training zonder de d-boll.maar ik denk dat het nogmaar weinig zal verschillen nu de tren en de test hun werk beginnen te doen.

effe off topic,ga nooit te lang onder een zonnebank met nieuwe lampen!!!

heb het gistere gedaan,not good!!!
ben over m'n volledige lijf verbrand,m'n rug en borst nog het meest en het jeukt als een mierennest,maarja...morge is het verdwenen :)

ciao amigo's
 
Back
Naar boven