Fitness Seller

even ter vermelding : 3de kuur

Bezoekers in dit topic

Klinkt goed allemaal Mike!
Lekker knallen!

Ik ben vandaag ook begonnen met Dianabol van GS ;)
Misschien zet ik er nog wel wat Test bij.

Succes met je kuur man!!
 
Sjah ieder zo zn eigen ding he dennis.
Kweet dat het niet de beste keuze is.

Maar oldskool bodybuilders zijn dr ook groot mee geworden.
Dat ik hiervoor kies wil nii zeggen dak geen verstand van zaken heb.

beetje hypocriet en bevooroordeeld?!
Als jij verstand van zaken had zou je dat niet zijn.
 
Sjah ieder zo zn eigen ding he dennis.
Kweet dat het niet de beste keuze is.

Maar oldskool bodybuilders zijn dr ook groot mee geworden.
Dat ik hiervoor kies wil nii zeggen dak geen verstand van zaken heb.

beetje hypocriet en bevooroordeeld?!
Als jij verstand van zaken had zou je dat niet zijn.


"oldskool"bodybuilders:rolleyes: wtf is dat nou weer?
je wilt toch niet zeggen dat die ouwe lui verstand van zaken hebben? kuren na met hcg, gebruiken provi tegen gyno enzenz

groot worden is geen kunst, groot blijven tijdens de periode zonder juice is de kunst, en dan ook nog met een goede gezondheid.

verder zeg je: "Kweet dat het niet de beste keuze is"
hahaha, weet niet hoe jij erover denkt maar aangaande mijn eigen lijf wil ik alleen het beste. eerst verklaar je niet de beste keuze te maken en verderop verklaar je verstand van zaken te hebben. beetje tegenstrijdig makker.

btw je gaat maar lekker je gang met dbol only vind alleen je onderbouwing dikke shit maar verder veel plzier ermee:D
 
"oldskool"bodybuilders:rolleyes: wtf is dat nou weer?
je wilt toch niet zeggen dat die ouwe lui verstand van zaken hebben? kuren na met hcg, gebruiken provi tegen gyno enzenz

groot worden is geen kunst, groot blijven tijdens de periode zonder juice is de kunst, en dan ook nog met een goede gezondheid.

verder zeg je: "Kweet dat het niet de beste keuze is"
hahaha, weet niet hoe jij erover denkt maar aangaande mijn eigen lijf wil ik alleen het beste. eerst verklaar je niet de beste keuze te maken en verderop verklaar je verstand van zaken te hebben. beetje tegenstrijdig makker.

btw je gaat maar lekker je gang met dianabol only vind alleen je onderbouwing dikke shit maar verder veel plzier ermee:D

yep yep...

al moet ik zeggen dat ik ook wel heel goed ging de eerste keer dat ik een d-boll only nam :)
 
Hey Patatbakker :D

Is die site nog up to date waar elke maand foto's van je bij werden gehouden?

Zo ja kun je die link nog eens posten?
 
Thnx Extreem die bedoelde ik.
 
"oldskool"bodybuilders:rolleyes: wtf is dat nou weer?
je wilt toch niet zeggen dat die ouwe lui verstand van zaken hebben? kuren na met hcg, gebruiken provi tegen gyno enzenz

groot worden is geen kunst, groot blijven tijdens de periode zonder juice is de kunst, en dan ook nog met een goede gezondheid.

verder zeg je: "Kweet dat het niet de beste keuze is"
hahaha, weet niet hoe jij erover denkt maar aangaande mijn eigen lijf wil ik alleen het beste. eerst verklaar je niet de beste keuze te maken en verderop verklaar je verstand van zaken te hebben. beetje tegenstrijdig makker.

btw je gaat maar lekker je gang met dianabol only vind alleen je onderbouwing dikke shit maar verder veel plzier ermee:D

Er zijn er zat die hard groeien op dianabol only.
Verhalen over 17aa worden hier vaak ernstig overdreven. wat is er mis mee?
We praten hier over een eenmalige kuur, niet iemand die zich het hele jaar door klemvreet in de naposimtabletten :D, dan gaat je opmerkingen pas punten scoren IMO.

Ga me nou niet vertellen dat een kuurtje van 6 weken 50 mg direct enige BLIJVENDE schade oplevert. Risico's neem je bij gebruik ALTIJD. Anabolen zijn anabolen en zijn nou eenmaal ongezond. Het gezondst is om nix te gebruiken, maar op aardappels en kip groei je nou eenmaal minder hard.:D

Ik denk dak de eerste kuur test-only op 500 mg "even ongezond" is als de dianabol. de risico's zijn hetzelfde
 
gaat me niet over dbol only maar meer om domme gelul er om heen.
beginners kunnen met dbol/var/winny only goede gains halen.
maar dingen als: ik weet dat t niet t beste is wat ik doe enzenz. dan denk ik wtf, je probeert mbt je eigen lijf toch t beste te doen

het gaat om zijn ONDERBOUWING (goed lezen) niet om zijn dbol only

en lange: die 500mg test vs. dbol even ongezond---> mss maar mss ook niet vind dat soort uitspraken altijd riskant.
je weet nooit hoe iemand reageert op middelen dus oppassen met zulke uitspraken ;)
 
Hey Patatbakker :D

Is die site nog up to date waar elke maand foto's van je bij werden gehouden?

Zo ja kun je die link nog eens posten?

das idd de site van xtreem,maar daar hou ik me niet meer mee bezig,ik heb er gewoonweg geen tijd en geen zin meer in,de site was bedoeld als voorbereiding naar de wedstrijd einde deze maand maar aangezien de wedstrijd er niet komt komen er ook geen foto's meer...mss binne enkele jaren nog..
 
hehe volledig VERGETE!

uhm update...ok...

niet veel nieuws eigenlijk

weeg nu 116 kg met 9%

kracht gaat goed heb deze morgen een record gebankt 8 x 130kg met de laatste keer wat hulp

ik zie er goed droog uit en over springen de aders eruit de pompen zijn pijnlijk maar oooh zo lekker.

ik zie er beter uit dan ooit tevoren TREN/TEST IS THA SHIT

al heb ik wel last van behoorlijk wat acne op m'n hoofdhuid gelukkig is het meeste bedekt met haar;maar aangezien m'n haar maar 2 cm lang is helpt het niet veel...

maarja dat nemen we er nog 4 weken bij :)
 
Back
Naar boven