MuscleMeat

Even voorstellen, beginner (44jr)

Bezoekers in dit topic

RichardMo

Novice
Lid geworden
17 aug 2017
Berichten
21
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo,

Mijn naam is Richard, 44jaar, getrouwd en 3 kinderen.
Aangezien mijn vrouw graag een fitness/krachttraining apparaat wilt hebben, ben ik eigenlijk ook wel enthousiast geworden en wil ik er ook wel wat mee gaan doen eigenlijk.

Nu is het zo dat ik op dit moment niet echt sportief ben, dus zal het rustig aan opgebouwd moeten worden.

Ik ben 180cm , weeg ongeveer 80 kilo, klein buikje, en smalle schouders en armen.

Mijn doelstelling is, ja ja je snapt hem al, meer massa bij mijn schouders, armen en benen en mijn buikje verminderen/weg.

Om jullie een idee te geven welk apparaat er gaat komen heb ik er wat foto's bij gedaan.

Wat kunnen jullie mij aanraden als schema, voeding en (noodzakelijke) supplementen?

Meerdere malen trainen per week is geen enkel probleem.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Mvg.
Richard
1.JPG
2.JPG
 
Check even de stickies op dit forum. Daar heb ik ook heel erg veel van geleerd. Je kunt ook het zoekveld gebruiken en eigenlijk zo'n beetje elke vraagstellen: hoeveel koolhydraten, hoeveel eiwitten, hoeveel vetten, wat is mijn onderhoud, hoe train ik biceps, triceps, trapezius, borst, abs, hamstrings, kuiten etc. Supplementen heb je echt niet nodig als je voeding goed is. De stickies vertellen je precies hoe je de macro's het best kunt verdelen.

Begin met het berekenen van je onderhoud en ga om te beginnen zo'n 200-300 kcal erboven zitten. Ik zou eerst spiermassa willen kweken om vervolgens succesvoller vet te verbranden. Train meermalen per week en vergeet je rustdagen niet. Succes!
 
Voor voeding check hier maar even.

Geupdatet excel voedingsschema

Training zou ik beginnen met een fullbody 3 x per week. Zou ook niet teveel apparaten aanschaffen maar eerder losse gewichten.
Ga je meer aan hebben.

Supplementen heb je niet nodig als je voeding op orde is.
 
Back
Naar boven