XXL Nutrition

even voorstellen beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voor het slapen doe ik meestal altijd de kwark ja. Soms eet ik ook spaghetti als ontbijt met bijv tonijn ertussen door ik neem aan dat dit goed is? Het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten in 1 keer maar wel bijv elke uur, dat hou ik ook meestal aan dan. Ik had nog een vraagje over eten voor je training.
Soms heb ik weleens honger voor het trainen maar zou niet weten wat ik het beste kan eten?
greetss

janken, iedereen kan vreten als een beest.
verder heb ik geen nuttige opmerkingen.
 
voor het slapen doe ik meestal altijd de kwark ja. Soms eet ik ook spaghetti als ontbijt met bijv tonijn ertussen door ik neem aan dat dit goed is? Het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten in 1 keer maar wel bijv elke uur, dat hou ik ook meestal aan dan. Ik had nog een vraagje over eten voor je training.
Soms heb ik weleens honger voor het trainen maar zou niet weten wat ik het beste kan eten?
greetss

Ja hoor kan prima spaghetti + tonijn als ontbijt, zie geen reden waarom niet. Voor trainen, gewoon complexe carbs + eiwitten.

Betreft je cals, je eet nu te weinig. Hierdoor zal je weinig tot niet aankomen, zou minimaal nog 2 goeie maaltijden toevoegen.
 
En direct na de training? ik doe altijd een eiwitshake en daarnaast nog iets van een banaan.
 
Paar handjes pinda's naar binnen stouwen af en toe helpt ook als je aan je calorieen wil komen.
 
Oke, ja die maaltijd neem ik altijd. En welke pindasoort moet ik hebben dan?
 
Meer eetmomenten pakken en veel meer eten. Op jou gewicht zou ik in de grote lijnen een voedingsschemamaken en verder alles opeten wat los en vast zit.
als trainingsschema zoals al gezegd rippetoe uiteraard
 
En naast me voeding is het dan ook beter om weightgainer te gebruiken? Of is dit vrijwel niet nodig.

mvg
 
Back
Naar boven