MuscleMeat

Even voorstellen en advies gevraagt

Bezoekers in dit topic

40plusser

Novice
Lid geworden
5 feb 2017
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Ik ben 43 jaar en train al 12 jaar 3 a 4 keer per week. Ik lees al enkele jaren mee op het forum en heb me begin dit jaar toch maar eens aangemeld. Heb me hier op dit forum goed kunnen inlezen voor mijn eerste kuur die alweer 6 jaar geleden is. Heb toen een kuur van Sustanon only gedaan.
3x per week 250mg maandag, woensdag, vrijdag. Heb er mooie gains mee gehaald.Ongeveer 10 kilo waar ik toendertijd ruim 6 kilo aan over hield. Ook nog eens een kuurtje anavar only gedaan voor de zomer. 10 weken anavar 60mg per dag. Het begint bij me te borrelen om weer eens een kuur te nemen. Dit keer een massa kuur. Ik zit nu op 97 kilo ben 180 cm mijn leeftijd 43 en heb een body fat van 11%. Ik zou heel graag op 105 kilo uit willen komen. Na veel lezen op internet en diverse forums en gesprekken in de sportschool ben ik voor mezelf op het volgende uitgekomen.

Week 1-4 Kickstart met Dianabol 25 mg/dag
Week 1-16 Boldenone Undeclynate 500 mg/week
Week 1-18 Testosteron Enantaat 500 mg/week
Week 4-18 Proviron 50 mg/dag
Week 21-22 Nolvadex 40 mg/dag
Week 23-24 Nolvadex 20 mg/dag

Denken jullie dat ik hiermee mijn doel van 105 kg overhouden kan behalen of kan ik beter een andere kuur nemen?

Wil geen Trenbolone gaan gebruiken. Dat spul vind ik te heftig ivm sides.

Graag jullie mening hierover.
B.v.d. 40plusser
 
Of je je doel van 105kg zult bereiken zal voornamelijk van je voeding afhangen, in een surplus dus.

Verder ziet het er Ok uit, deca zou misschien een betere keuze zijn voor je doel maar een slechtere als het op herstel aankomt.
 
Ziet er goed uit hou nolvadex gwn op 20mg 4 weken of clomid 50mg
 
Het enigste wat ik toch zou toevoegen, is HCG tijdens je kuur om je ballen aan het werk te houden. Ik heb dit zelf nooit gedaan maar had dit beter wel gedaan. Het zal voor een vlugger herstel zorgen. Ik heb dit na mijn laatste gebruik 6 weken gebruikt om te herstellen en was daar zeer tevreden over.
 
Vergeet niet dat als je 40 plus bent herstel stukken langzamer gaat dan wanneer je 25 bent bijvoorbeeld

Er kan een hele lange dip ontstaan.

Ik zou zeker voordat je begint bloedwerk doen.
 
HCG toevoegen aan je kuur. 2 x pw 500 iu.

Daarnaast zou ik halverwege je kuur switchen van middelen/doseringen verhogen ipv 18 weken lang dezelfde middelen en doseringen te gebruiken. Na een week of 8 is namelijk de rek er wel uit en maak je nog maar weinig vooruitgang.

Beter zoiets doen:

1-8 (1-4)
Dbol 30 mg
Test-e 250mg
Bold 500 mg

8-16
Test-e 750
Mast-e 400

Nolva gewoon op 20 mg houden. Het liefst nog nakuren met clomid i.p.v. nolvadex aangezien je dan sneller hersteld.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga hcg 2x per week toevoegen. En over dat switchen denk ik nog even na
 
Back
Naar boven