XXL Nutrition

Even voorstellen en advies

Bezoekers in dit topic

Paingainer

Novice
Lid geworden
3 apr 2017
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Beste forumleden,

Ik train nu al zo'n 8 jaar. Normaliter 2x in de week cardio en 3 a 4 x per week fitness.

Het trainen gaat lekker en genoeg winst behaald in de afgelopen jaren. Nou ja, nooit genoeg natuurlijk haha.

Ik ben nu 31 en ik ben me aan het voorbereiden op een kuurtje. Lijkt me een mooie tijd om te beginnen. Helemaal zo voor de zomer.

Ik ben 181cm. 85 kg. bf is 13.8%.

Mijn voedingsschema is top al zeg ik het zelf. Uitgebreid opgesteld dus dat zit met zeker goed.

Omdat ik dat spuiten, op dit moment nog helemaal niks vind, wil ik beginnen met een winnie kuurtje. Gaat me nu alleen even om oral. Ik wil met deze kuur eens testen wat mijn lichaam doet. Ik ga geen testen doen mbt lever ed. Ik ben gezond en drink geen alcohol.

Ik wil mijn kuurtje afsluiten met nolvadex. Ik weet dat sommige zullen zeggen dat niet hoeft maar ik doe het omdat het mij mee gerust stelt. De winnie kuur wil ik houden op 50 gram PD a 6 weken. 2 weken nakuren.

Nu komt de grote vraag. Aangezien dit mijn eerste kuur wordt heb ik me aardig ingelezen. Ik ben van plan een blogspot bij te houden met voor en na foto's om de resultaten te bekijken. Maar waar bestel ik Winnie???

Op meerdere forums gelezen dat sommige ook rotzooi aangeleverd krijgen en ik wil gewoon geen rotzooi knop huis halen. Ik zou graag van jullie horen waar ik het beste kan bestellen. Ik zie de pm's wel tegemoet.

Thx Paingainer
 
Welkom.................:goodpostinggreen:
 
Ik denk dat je nu wel genoeg pm's heb in je inbox.
 
Ik denk dat je nu wel genoeg pm's heb in je inbox.


Ja zou je denken maar teller staat nog op 0.

Ik weet ook dat dit misschien niet het goede topic is en dat ik hem elders moet plaatsen

Daarnaast zullen veel BB'ERS aan het werk zijn dus ik wacht nog ff geduldig af. Pak ik ondertussen wel ff een training mee
 
Back
Naar boven