MuscleMeat

Even voorstellen en Ostarine LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

smurf_paulin

Novice
Lid geworden
16 nov 2017
Berichten
7
Waardering
14
Lengte
1m58
Massa
52kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en zal me even voorstellen! Ik ben Pauline, ben 23 jaar oud en ben fanatiek hardloopster geweest, maar ga nu sinds 3 jaar strikt 3 keer per week naar de sportschool om wat spiermassa te kweken. Mijn benen zijn van al het hardlopen dus al in goeie conditie, de rest mag ook er ook wezen maar ik zocht naar iets om me een duwtje in de rug te geven.

Nu hield ik dit forum al een hele tijd in de gaten en ik las over Ostarine dat het ook prima geschikt is voor vrouwen. Ik ben wat gaan zoeken over Ostarine en heb uiteindelijk ook nog een goede bron gevonden. Toen ik overal logjes zag van sarms, besloot ik om als vrouw ook te loggen omdat ik graag mijn ervaring en vordering wil delen.
Ik ben ook wel nieuwsgierig welke vrouwen op dit forum ook sarms hebben geprobeerd.

ik ben van plan om morgen te starten op 12.5 mg per dag en dit zal ik doen voor de eerste 2 weken.
Daarna 10 weken op 25 mg per dag. Dus totaal 12 weken :)

Hoop dat jullie mijn log volgen. Mochten er vragen, opmerkingen of advies zijn, hoor ik het graag van jullie!

Groetjes Pauline
 
In! En welkom.

Ik ben niet thuis in al de middelen. Zal er eens over lezen.
 
Duwtje in de rug qua bulken of cutten?
 
Vanochtend eerste capsule met het ontbijt genomen. In de avond benen getraind maar nog niks gemerkt. Denk dat het een aantal dagen/weekje duurt voordat ik wat merk van de ostarine :)

Hou jullie zeker op de hoogte.
 
Ga je ook voor en na foto’s maken en je stats loggen?

Die 12 procent die je nu aangeeft lijken me niet te kloppen.
 
Ga je ook voor en na foto’s maken en je stats loggen?

Die 12 procent die je nu aangeeft lijken me niet te kloppen.

Ze is wel fanatiek hardloopster geweest, wellicht zit het er niet eens heel ver vandaan :)
 
Ook in, succes!
 
Hardloopsters kunnen erg dun zijn maar 12% is wel heeeeel weinig.
 
Hardloopsters kunnen erg dun zijn maar 12% is wel heeeeel weinig.

Ze hoeft niet dun te zijn toch, ze gaat immers al 3 jaren naar de gym. Zonder foto is het een welles nietes verhaal in elk geval.
 
Ga je ook voor en na foto’s maken en je stats loggen?

Die 12 procent die je nu aangeeft lijken me niet te kloppen.

Mijn stats zijn nu:
156 cm
52 kg (toen ik begon)
12 procent (of laat het 13 zijn, bij de huisarts gemeten met 9 punts meting, het is voor mijn gevoel ietsje te laag ook.)

Ik probeer juist niet meer in vet af te vallen, vond mezelf iets te tenger namelijk. Wil weer terug naar de 56 kilo die ik vroeger woog met hardlopen. Toen had ik iets meer spiermassa :)

Calorieen die ik nu eet zitten tussen de 2200 en 2300.

Foto's voel ik me niet zo mee op mijn gemak, voor mezelf heb ik ze wel zodat ik enigszins mijn progressie kan zien door de weken heen straks. :)

Voor de log weer:
Dag 4 was vandaag. Heb wel een hele andere soort pomp in mijn spieren als ik train nu. Kan placebo zijn of zo, maar dit voelt wel heel lekker!:rolleyes: heb het gevoel ook alsof een set van 15 herhalingen er iets makkelijker op geworden is.

Gisteren schouders en een beetje cardio.
Vandaag rug en biceps gedaan, morgen rust (tuinieren, dus zit niet stil) en dan woensdag doe ik triceps en buik.

Ik zit nu op 52,2 kilo nu. Zijn jullie weer op de hoogte.:D

Groetjes Pauline
 
In, ben benieuwd wat sarms kunnen beteken voor een vrouw..succes!:)
 
Back
Naar boven