AndroidHealthClinic

Even voorstellen en wat vragen:)

Bezoekers in dit topic

Ik vind zelf ook dat ik een mooier gezicht heb als ik dikker ben.. Maar ik voel me nu een stuk gelukkiger, veel meer energie etc dan 12kg terug;) BTW: ik heb nog steeds een bolle kop hoor xD (komt vooral door staart denk ik)
[Link niet meer beschikbaar]
Ik zal er deze week nog 1 laten maken van het geheel als "before" pic.. en na het 2 maanden cutten nog 1, als ik het zelf moet doen lukt het niet. Hopelijk is er na 2 maanden vooruitgang:p
 
eeeh fotos direct van hyves op dbb linken is niet heel slim om te doen. Ik heb me iig wel vermaakt met je hamster foto's :D
 
Mijn hyves is public met een reden, en mn fb is ook non-public met een reden. Ik doe ook niks met hyves verder.
 
Laatst bewerkt:
ik heb me dagen ingehouden, maar sorry kan mijn mond niet houden meer. Ik vond die kg's je wel goed staan. IMO ben je op achteruit gegaan.
:D Kan me daar best wat bij voorstellen.

Je zag er voorheen veel vrouwelijker uit.

Zou persoonlijk wel wat meer krachttraining doen, om toch wat vorm in je lichaam te behouden, ipv alleen afvallen.
 
Hier kun je beter zien(van alle kanten zo'n beetje xD) hoe ik +- een maand-twee maanden geleden uitzag.. Waar zouden jullie aan meer spieren/minder vet werken? Dan kan ik daar aan werken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://imageshack.us/photo/my-images/411/bodyrockerromy.jpg/

PS: ik wil zo worden:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_lhj1w9QggM1qd1n1bo1_500.jpg[Link niet meer beschikbaar]

dus als jullie dat lelijk/niet vrouwelijk vinden kan ik daar niks aan doen natuurlijk xD Dit is in ieder geval de reden waarom ik op het moment interval training doe van bodyrock (dat doet zij dus ook).. Alleen zij is beter met haar dieet.. vandaar dat ik probeer met cutting, meer cardio en clean eten (maar meer kcal per dag dus)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel mooi doel, maar goed wie ben ik? :D
 
Waarom trainen in mijn gym alleen oude dikke vrouwe :fuu:
 
Back
Naar boven