XXL Nutrition

Even voorstellen mijn naam is ...

Bezoekers in dit topic

Volgens mij word ik hier een ebetje genaait of niet?:p
 
ja je hebt je eigen vet nodig om te overleven....al is dat maar 5-6% boven de 10% is sowieso altijd overbodig.

ze zeggen trouwens wel dat 15% "normaal/goed" is voor een man, maar dat is het ook in de zin van niet-schadelijk. maar nog wel te hoog .

For women, the minimum recommended fat percentage is 12 percent. If a woman has less, her menstrual cycles could cease. Men must have a minimum of 5 percent to stay healthy.
 
Ok ik zal er het een het ander over opzoeken:eek:
Ik ga daar nooit meer heen als dit allemaal klopt heeft ze gewoon wat zitten te lullen want, hoe zij het vertelde was dat je je eigen vet nodig had...:mad: Ik ga eens wat erover opzoeken... Bedankt kerels!
lol je hebt idd vet nodig om te gainen, vet word gebruikt voor de aanmaak van o.a. testosteron, maar 15% vet is gewoon overdreven. bovendien is het vooral vet uit je dieet dat je nodig hebt. onderzoek toont ook aan dat mensen die van 20% vet uit hun dieet naar 50% gaan een toename in testosteron zien.

Nee met een huidplooimeter. Terwijl op de weegschaal met 5% verschilt.
huidplooimeter is wel het meest betrouwbaar.
 
Ik ga eens op de site van mister10 kijken ;)
 
kreeg je zelf ook niet een beetje de indruk dat je erg dik aan het worden was dan? 10% moet je toch wel terug zien komen in je gezicht en rondom je middel.

heb je before en after fotos?
 
Het vreemde is wel dat ik helemaal niet dik aan het worden ben... ben alleen wel stuk voller
 
de ene noemt het dik, de ander noemt het vol :P of ronde vormen :roflol:
 
Het vreemde is wel dat ik helemaal niet dik aan het worden ben... ben alleen wel stuk voller
heb je progressiefotos dan? want dat is vaak wat objectiever dan de spiegel.
 
Hahaha:p rot toch op man met 15% ben je echt niet dik of vet ;) Zolang ik mn buikspieren beetje zie denk ik niet dat het vetr zo'n probleem is ik train gewoon zo door en kijk wat er van komt:p
 
Hallo ik ben Torrid Chill en heb me zo juist net lid gemaakt op dit forum. Nadat een vriend van mij dit forum aanraden ben ik een aantal maandjes stiekem aan het mee lezen geweest. Ik heb hierdoor aardig wat kennis, weetjes en feitjes opgedaan.
Ik heb me dus na wat nadenken me aangemeld omdat, het mij toch leuk lijkt om mee te disccusieren en dat wanneer ik een vraag heb over Bodybuilding of oefeningen zodat ik hier altijd terrecht kan. Ik probeer ook intensief mee te posten als iemand vragen heeft. Ik vraag ook hulp dus probeer ik ook zo behulpzaam mogelijk terug te zijn, voor wat hoort wat vind ik.

Even over mij zelf. Mijn naam is dus Torrid Chill en ben 18 jaar. Ik ben nu ongeveer 6 maanden serieus bezig. Ik ben namelijk naar een sportdiëtist gegaan voor een voedingsschemaen heb samen met een trainer wie dit zelf ook doet verschillende trainingsschema's opgesteld verdeeld over die 6 maanden.
Dit alles heeft echt heel veel geholpen want, toen ik begon met trainen was ik 1,79, woog 60,7 KG en had een vetpercentage van 6%. Dit was natuurlijk niet echt veel en ben daarom ook heel erg blij dat ik nu 70-72KG weeg met een verpercentage van 15,1%.
Ik ben nu op advies van de diëtist mijn koolhydraten inname te verhogen terwijl ik de vet inname verminder. Hier ben ik nu precies 1 week en 1 dag mee bezig en ben zeer benieuwd naar de volgende keer dat ik mij weer ga wegen.

Ik hoop dat dit voor jullie een beetje een schets tekend van mijzelf.
Verder heb ik maar 2 vraagjes voor jullie over het forum.

1. Wat is en wat doet karma?
2. Wat betekend als iemand +1 post?

Verder hoop ik dat ik hier nog veel zal leren en jullie zie ik wel online;)
Groetjes Torrid.

Welkom, +1 ;)
 
Hahaha:p rot toch op man met 15% ben je echt niet dik of vet ;) Zolang ik mn buikspieren beetje zie denk ik niet dat het vetr zo'n probleem is ik train gewoon zo door en kijk wat er van komt:p
geloof je het niet. ik zeg ook niet dat je dik bent maar 10% bf stijging zie je gewoon terug in je gezicht. zoiets valt je omgeving ook echt wel op als het echt zo is.
 
Kom op doe even normaal tegen deze kerel.
 
je bent ook niet DIK , maar DIKKER in de zin van VETTER.

persoonlijk vind ik 15% teveel vet om er mooi strak uit te zien.

maar weet ej wat het is, waarom worden veel mensen dik, zonder eregns te stoppen met eten? omdat ze geleidelijk aan dikker worden en het dus niet "merken".
 
Ik zie het toch zelf in de spiegel of niet??? En trouwens ik ben heel blij met mn 15% hoor zie der n stuk beter uit dan toen ik op 6% stond en pics? Geen recente maar als ik mezelf zo zie in het zwembad-pic schaam ik me best wel haha
 
maargoed, als jij er blij mee bent is het goed, probeerde alleen te zeggen dat het beter hadden kunnen gaan door je voeding anders aan te pakken.

Want van die 10kg massa ken je in principe genoeg hebben aan 2kg vet gain (spiergain gaat altijd samen met vet gain, afhankelijk van je voeding)
 
Kom op doe even normaal tegen deze kerel.
niet iedereen neemt genoegen met zulke k*tprogressie. dan kun je wel lief gaan doen, feit is dat het gewoon slechte resultaten zijn. als je zegt dat het goed is is er ook geen reden tot verandering.
 
Back
Naar boven